Foto bij {65} Arena - Orlando Lumberjack

De Avond valt, maar de hoge temperatuur daalt veel minder snel dan anders.
Het is niet eens nodig om een vuurtje aan te stoken, het is warm genoeg.
Mijn hongerige maag knort, en Casim maakt het eten klaar.
Wat mij betreft, is hij een hele goede kok. Mijn buik zit al vlug vol tegen dat het volkslied speelt.
Het lelijke Capitoolembleem komt tevoorschijn.
Van wie zou dat kanonschot zijn? vraag ik me af. Ik huiver bij de gedachte dat de lieve Jordan vanmorgen zou gestorven zijn.
Gelukkig was dat niet het geval.

Een Knappe jongen met Goudblond haar verscheen aan de hemel.
Benoit, district 8. Ik staarde emotieloos voor me uit.
Daar had ik niet bij stilgestaan. Vanmorgen is Benoit gestorven.
Hij hat niet veel verwondingen, en we zitten in het groene deel van de arena.
Vulcan heeft hem waarschijnlijk te pakken gekregen. Of De beroepstroep.
Casim is de enige bondgenoot die ik nog heb. Jordan zie ik niet als mijn bondgenoot.
Je weet nooit wat ze doet. Ze is zo lief, en zo gemeen, maar wat is ze nu echt?
Het is nacht, en ik kan niet slapen. Ik voel pijnlijke steken in mijn gewonde been, en lig de hele tijd hard te kronkelen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen