Foto bij {70} Arena-Jordan Moonshine

Als we bij ons kamp aankomen, verhuizen we het van de doorwaadbare plaats naar een gebied vol braamstruiken.
Hier kan ik gemakkelijk strikken zetten, en nieuw voedsel vangen.
Ook onze voorraad is weer volledig.
Op onze tocht hebben we een parachutje met pistoletjes gekregen, voor het geval dat we het niet zouden overleven, maar dat was niet nodig.
Nu hebben we een heel groot feestmaal.
Over feestmalen gesproken, wanneer komt het feestmaal georganiseerd door het Capitool eigenlijk?
Al snel bouwen we ons oude kamp weer helemaal op, en mijn vriendschap met Lia vordert veel meer, net zoals het in de trainingsperiode was.
We hebben veel valstrikken opgezet voor in het geval dat Vulcan of Swaggerboy ons kamp wil aanvallen.
Het bestaat grotendeels uit hout een steen, de basisgrondstoffen.
Het kamp is prima uitgerust, we hebben een grote voorraad aan voedsel, drinken en wapens.
We kletsen en babbelen wat, het is nog best gezellig.
De Sfeer zit weer goed tussen de beroeps, dat kan verschil maken in deze spelen.
Het is weer een uiterst rustige dag aan het worden vandaag, daar moeten wij iets aan doen.
'Hoe ver zou Swaggerboy van ons verdwijderd zijn?' vraag ik me af.
'Totaal geen iedee.' antwoord Lia.
'Nu zouden we hem kunnen doden, We zijn weer allemaal volledig genezen' stelt Edmund voor.
'Kom, dan gaan we eens op stap!' Grijns ik.
De jacht op Swaggerboy is begonnen!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen