Foto bij 57.

Wow ik ben eindelijk gestart aan mijn eindwerk over Disney en ik zit nu alweer vast, nee het is niet dat ik er niets over weet of zo, het is gewoon zo moeilijk om de juiste informatie erin te zetten! Ik bedoel ik kan een geheel boek schrijven over Disney, over elke tekenfilm, elk karakter, elk park, elke attractie, maar of mijn leerkrachten dit alles hoeven te weten i don't think so dus ik moet ergens ene lijn trekken maar dan moet ik ook zeker het juiste erin zetten, net hetgene dat ze willen lezen en OH HELL ik kan toch niet in hun gedachtegang kruipen en weten wat zij willen, en oh help waarom maken mensen het elkaar toch zo moeilijk?!

Can someone please sent me to Middle Earth? I swear I'll sent a postcard! But just get me outta here?!
Ohyeah and first enjoy this chapter!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Ringwraith

    <333333

    1 decennium geleden
  • Deviating

    Wat een mooi stukje! Ik vind echt dat je zo goed schrijft, je beschrijft alles heel mooi en duidelijk zonder dat het saai wordt!
    (En ja ik ben nu al wakker ;))

    1 decennium geleden
  • Frerin

    awh dat was zo lief! en het begint!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen