Foto bij 18.

Collin.


'One Direction gaat over 3 maanden op tour, omdat ze hun laatste cd willen promoten en heel toevallig heb ik VIP-kaartjes voor hun laatste concert in London!' kirde Lilly enthousiast.
'Awh, wat lief dat ik mee mag!'
Lilly keek op en zuchtte. 'Nee Collin, jij mag niet mee. Je hebt al voor genoeg problemen gezorgd. Anna wil je mee?'
Anna knikte. 'Ja, tuurlijk!'
'Geweldig!' kirde Lilly vrolijk.
Collin zuchtte en zag al aankomen dat zijn zusje de hele middag vol kletste over wat ze dan aan moesten, hoe hun haren moesten, zelfs welke kleur bh ze aan moesten. Want hij had van haar geleerd, je bh zegt wie je werkelijk bent. Wat ze precies bedoelde, wist hij ook niet. 'Kunnen we verder gaan met uitzoeken wie Anna's ouders zijn en waarom ze geadopteerd is?' stelde hij voor.
'Ja, ik ben nog steeds voor prins Charles en Lady Diana,' zei Lilly vast besloten.
Anna keek vragend om zich heen. Ze wist het niet, Collin zag het aan haar manier van kijken. Hij kende haar te goed, hij kende al haar trekjes en welke emotie daar bij hoorde.
'Waarom vrágen we het niet gewoon aan tante Mary, tante Elizabeth of tante Victoria?' zuchtte Collin.
'Omdat er een reden is waarom ze het niet zeggen,' verklaarde Lilly alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
'Je kan het toch vragen? Niet geschoten is altijd mis,' probeerde hij opnieuw.
'Nee, ik wil het zelf uitzoeken,' antwoordde zijn zusje eigenwijs.
'Jongens, stop. Als het noodzakelijk is dat ik het te weten kom, vertellen ze het me echt wel,' bemoeide Anna zich ermee.
'Oké, ik ga even naar beneden,' zei Collin en liep Anna's kamer uit.
Beneden trof hij tante Mary aan. 'O, hallo mijn jongen. Houd je het niet meer uit met die twee meiden?'
'Nee, maar eigenlijk had ik een vraag voor U,'
Tante Mary keek verrast op. 'Wat dan?'
'Wie zijn Anna's ouders?

Reageer (2)

  • HarrysWife

    Omg, snel verder !

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Oh jee dit is spannend
    Sorry dat ik niet kon reageren!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen