Foto bij 21.

Anna.


Tante Mary was in huilen uitgebarsten. Anna had tranen in haar ogen, ze was een prinses.. En de oudste zus van haar tantes wilde haar dood, ze had zelfs haar moeder al vermoord. Anna voelde woede in haar koken. Wat dacht Petunia wel niet? Ze deed net alsof Anna's leven niets waard was..
'Waar is Petunia nu?' vroeg Collin zich af.
Tante Mary zuchtte. 'Wisten we dat maar, dan zat ze nu ten minsten veilig achter slot en grendel in de gevangenis,'
'Ik hoorde de naam van een heks,' zei tante Victoria en liep de kamer binnen.
'Dat klopt,' zei tante Mary.
'Je hebt het haar verteld,' stelde tante Elizabeth vast.
Tante Victoria zuchtte. 'We zouden het haar sámen vertellen, je had op z'n minst kunnen wachten tot we terug waren,'
Tante Elizabeth was naast me neer geknield en keek me medelevend aan. 'Gaat het, zonnestraaltje?'
Anna knikte. 'Ik wil mijn vader en broers ontmoeten,' zei ze vastbesloten.
Haar tantes knikten tegelijk. 'Tuurlijk, ik zal gelijk bellen,' zei tante Victoria en verliet de kamer.
'Waar denk je aan?' vroeg tante Elizabeth Anna.
Anna zuchtte. 'Aan vanalles, ik.. Het is nogal moeilijk te bevatten dat je een prinses bent. Dat je twee oudere broers hebt. Dat je tante bent,'
Lilly leek te ontdooien uit haar trans. 'Oja! Tuurlijk, Kate en William hebben natuurlijk een kind!'
'Ik ga thee zetten,' deelde de betraande tante Mary mee. Als tante Mary het moeilijk had, ging ze thee zetten. Het was een rare gewoonte.
'We kunnen morgen middag langs gaan,' deelde tante Victoria mee. Iedereen verliet de kamer op Lilly en Anna na.
'Phoe, ik ben bevriend met een prinses,' zuchtte Lilly en glimlachte naar haar beste vriendin.
Anna grinnikte. 'Ik heb opeens heel veel zin om dat YouTube account te maken,'
'Dan doen we dat,' besloot Lilly.

Iedereen weer bekomen? Vorig hoofdstuk waren de reacties vooral "Wow" hahaha x

Reageer (4)

  • Magicsongzz

    Wat HarrysWife zegt (: hahaha super

    9 jaar geleden
  • DitMeisje

    Melovesthiss xx

    1 decennium geleden
  • MrStark

    HarrysWife
    hahahaha, ze hoort net dat ze een prinses is dat haar moeder is overleden en ze nog eens twee broers heeft, en zij wil een youtube account aanmaken?
    geweldig! <3


    Lol ze heeft gelijk (':

    Love it (H)

    1 decennium geleden
  • HarrysWife

    hahahaha, ze hoort net dat ze een prinses is dat haar moeder is overleden en ze nog eens twee broers heeft, en zij wil een youtube account aanmaken?
    geweldig! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen