Foto bij 22.

Anna.


Lilly en Anna maakten hun eigen YouTube kanaal aan. Het heette Anna&Lilly. Het was niet origineel, maar ze vonden het goed genoeg. Anna wist niet precies waarom nú dat account aan wilde maken, maar ze wilde eigenlijk gewoon afleiding. Ze moest haar gedachtes even op nul zetten, anders draaide ze helemaal door.
'Ik ben de super sexy, aantrekkelijke cameraman,' zei Collin en probeerde heel verleidelijk te glimlachen.
'Gaat niet lukken, Collie,' zei Anna lachend.
'Tss, ik dacht we zijn over de bijnamen Collie/Bambi,' zei hij.
'Oké, Jut en Juul. Wat wordt ons eerste liedje?'
Collin, Anna en Lilly dachten na. 'Wat dacht je van "Royals"? Het is best toepasselijk,' stelde Collin voor. Lilly en Anna knikten instemmend.
Nadat de video was gefilmd en op YouTube was gezet, gingen we naar de keuken.
'... niet, Charles zei dat een van zijn privédetectives Helena heeft gezien,' zei tante Victoria tegen haar zussen.
Lilly, Collin en Anna bleven verward staan. Ze zeiden niks en luisterden nauwlettend op wat er werd gezegd.
'Helena? Waar? Wanneer?' vroeg tante Mary verward.
'De privédetective die Anna in de gaten houdt, Thom, volgde haar toen ze in Londen was met Collin en Lilly. Ze waren bij het huis van One Direction en hij merkte Helena op. Ze stond met Anna te praten, ze lachten!' zei tante Victoria verontwaardigd.
Anna wisselde een blik met Lilly. Ten eersten, een privédetective genaamd Thom volgde Anna. Ten tweede, het aardige meisje dat ze bij Harry's huis had ontmoet, was.. slecht.
'Anna, Lilly, Collin, ik weet dat jullie daar staan,' zei tante Elizabeth met een klein zuchtje.
Collin liep als eerste naar mijn tantes met Lilly en Anna daarachter.
'Ik wil dat jullie niet meer alleen weg gaan, nu Helena hier is. En dat betekend dat Petunia hier ook in de buurt is,' zei tante Elizabeth.
'De oude heks zul je bedoelen,' zei tante Victoria zacht. Lilly giechelde zacht om tante Victoria's opmerking.
'Oké, dan noemen we Petunia voortaan oude heks, wat jullie willen,' besloot tante Mary.

Reageer (2)

  • HarrysWife

    Woooh heftig.
    Ik wil dat ze weer bij Harry kan zijn ):
    Snel verder !

    1 decennium geleden
  • DitMeisje

    O: Too much shit going onnnnn. xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen