Foto bij {74} Arena - Jordan Moonshine

Vliegensvlug verstop ik me in de groene struiken.
Orlando loopt schichtig weg van Edmund, die nog een getande boomerang nagooit, Gelukkig mist hij.
Casim doet zijn ogen toe, en is aan het sterven, Lia kijkt rond, en zoekt mij.
Edmund kookt van woede, hij is er niet in geslaagd Orlando te vermoorden.
Op dat moment springt de reusachtige Swaggerboy uit een boom, hij geeft Edmund een zware klap op zijn hoofd, vervolgens geeft hij hem een kiekenbil.
Een paar Boksen in Edmund's gezicht, en de wapenloze Swaggerboy kan een mes stelen van Edmund.
Lia probeert hem neer te steken met een speer, maar Swaggerboy ontwijkt het zonder moeite, en geeft een krachtige stoot tegen Lia's been.
Daarna steekt hij het scherpe mes door haar borst, en hij is weer weg.
'KNAL! KNAL!' Het bewijs dat Casim en Lia dood zijn.
De Grote Jongen uit District 3 is al weer verdwenen, en Edmund kijkt bang rond.
Hier blijf ik geen Seconde langer, ik sprint zo snel als ik kan weg.
Orlando's beste vriend, en mijn beste vriendin zijn hier gestorven, we zijn nog maar met 5 spelers, waarvan 2 beroepstributen, die ruzie hebben gekregen.
2 van de 5 komen uit district 12. En de verrassing van de spelen, komt uit district 3.
Ongelooflijk schichtig ren ik weg, ik loop en loop verder, maar dan struikel ik over iets, en plets ik op de grond.
Het is Edmund's boomerang.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen