Foto bij 036 Hailey Summers

Het is echt eeuwen geweest ik weet het...
Ik moest mijn verhaal zelfs gewoon nog eens lezen, omdat ik niet meer wist waar het over ging.
Ik merkte ook meteen redelijk wat fouten op in het begin...
Later zal ik ze waarschijnlijk allemaal er proberen uit te halen.
Als ik dit verhaal ooit af krijg..

Dus mijn oprechte excuses voor het super lange wachten.
Ik kan niet beloven dat het volgende stukje er nu veel sneller zal aankomen, dus als je je abo verwijdert begrijp ik het volledig.
Ik heb het nu ongeloofelijk druk met school en verschillende verhalen.
Ik heb al mijn verhalen nog eens bekeken, en ga proberen aan alles een beetje te werken.

Dan is er ook nog dat ik gewoon heel lang niet op quizlet ben gekomen..
Ik had een andere site gevonden met allemaal geweldige Engelse verhalen (Engels is een beetje mijn voorkeur geworden)
Maar goed, ik ben dus ook begonnen aan verhalen voor die site en er staat er al 1 op.
Niet dat ik daar wel vaak upload, maar ik probeer mijn best toch te doen.
Het spijt me dus erg voor mijn afwezigheid, ik ga echt mijn best doen het zo snel mogelijk verder te zetten.
Mijn verslaving aan de andere site helpt natuurlijk niet..
Ik heb een hele lijst met verhalen die ik erop wil lezen, wat nooit gaat lukken.
Vooral omdat ik er niet altijd aan begin (soms ook beter, anders leidt het me compleet af) --'

Toch nog veel leesplezier...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen