Foto bij 24.

Harry.


Louis, Niall en Liam waren op YouTube naar mensen aan het luisteren die een filmpje waarop ze zongen hadden geplaatst.
Zayn en Harry waren daarentegen liedjes aan het schrijven.
'Heb jij al wat?' vroeg Zayn aan Harry.
Harry zuchtte. 'Alleen liefdesliedjes, niks anders,'
'Je kan nergens anders aan denken dan aan Anna,' concludeerde Zayn.
Harry knikte. 'Ze is gewoon geweldig,'
Louis kwam naar het tweetal toe gerend. 'Harry! Harry! Harry! Je raadt nooit wie we op YouTube hebben gevonden!' riep Louis.
'Gemma?' gokte hij.
Louis zuchtte. 'Nee, natuurlijk niet. Anna! Ze zingt zo mooi!' ging hij roepend verder. Harry sprong op toen hij Anna's naam hoorde. Anna..
'Waar?' vroeg hij. Louis rende terug naar Niall en Liam met Harry achter zich aan.
'Kinderen,' zuchtte Zayn vermoeid.
Harry keek naar de taptop. 'Liam, zet aan!' beval hij.
'Yes sir,' zei Liam lachend en drukte op play.
Het filmpje begon en Anna was samen te zien met het meisje wat hij ook had gezien. Lilly heette ze.
'Hey, wij zijn Anna en Lilly. Wij zingen vandaag voor jullie "Royals" van Lorde,' zei Lilly en Anna begon met zingen. Hun stemmen klonken perfect bij elkaar. Elke noot was bloedzuiver en stiekem vond ze hun versie veel mooier als het origineel. Anna straalde plezier uit en Harry wist wat hij miste. Anna. Maar hij wist bijna niets over haar. Alleen dat ze ergens in dat bos woonde, verder niet zo veel. En dus de enige manier waarop hij haar kon bereiken, was via het meer of de boomhut.
'Ik ga even naar het bos, ik moet Anna vinden,' zei Harry en verliet de woning.

Ik dacht dat jullie wel een Harry pov verdienden (flower)

Reageer (1)

  • DitMeisje

    Meloves so much c;
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen