Hi iedereen,

Sorry, dat dit geen nieuw hoofdstukje is. Die heb ik nog niet helemaal af.
Ik heb de laatste tijd een hele boel nieuwe abo'tjes gekregen!! Dankjewel voor het lezen van mijn verhaal en zij die al langer abo zijn dankjewel voor het blijven lezen van mijn verhaal. Nu er nieuwe mensen bij zijn, dacht ik misschien is het weer leuk om een nieuwe vraag en antwoord te gaan doen. Aangezien ik vandaag zag dat ik een 77ste abo heb besloot ik er een wedstrijdje aan toe te voegen. De gene met de leukste vraag voor mij of een van de personages mag voor komen in mijn nieuwe verhaal of alleen als het me lukt kan een rol krijgen in deel 2 (die er bijna aankomt) van dit verhaal.

De regels:
1. Om mee te doen moet je (minimaal) een vraag aan mij of aan een van mijn personages uit dit verhaal stellen.
2. Deze vraag/vragen mogen niet al gesteld zijn in mijn vorige q&a (hier is een link: klik)
3. Niet meer dan 7 vragen per persoon.

prijs:
Een rol in mijn nieuwe verhaal: A Second Chance of een rol in deel 2 van dit verhaal.(de keuze is aan jou). Je kan daarbij kiezen of je jezelf voor laat komen of dat je een nieuw personage bedenkt. De winnaar maak ik bekend op de Q&A pagina en ik PB die ook zodat we het over de personage kunnen hebben.

Jullie hebben tot zondag om een vraag in een reactie op deze pagina te zetten.

Arlette

Wedstrijd is gesloten

Reageer (4)

  • yaminah

    Jouw
    Ben jij vaak melig?

    Mackenzie
    Ben je een boyband freak?

    Liam
    Heb je ooit haary , et paarse krullen gezien?

    1 decennium geleden
  • TeenageDirtbag

    Geleninja
    Okay, niet echt een vraag maar je weet dat dit een supeer goed verhaal is?
    Mackenzie
    Heb je het al aan iemand vertelt dat Liam twee keer gepraat heeft?
    Skyler
    Word je niet moe van je vader en Mackenzie ik bedoel hoe ze tegen elkaar doen- ?
    Mark
    Wat vind je van Gerard? (de vriend van je ex-vrouw)
    Liam
    Ben je niet bang dat Niall of Harry een oogje gaat krijgen op Mackenzie?
    Harry
    Hoe vind je het dat Liam niet kan praten? En wat vind je ervan om hem weer te zien?
    Niall
    Heb jij niet heel stiekem een oogje op Mackenzie?Waarom ben je zo scchattigg _O_?

    aangepast..(A)

    1 decennium geleden
  • Lexia

    Vraag gewoon aan wie heb wilt beantwoorden:
    - Zag je ooit een eenhoorn vliegen die aan het zingen was dat hij mooi kan zingen terwijl hij een salto maakt met een vlaggetje in zijn hoeven vast houd waar op staat: De eenhoorntastischheid is hier groot mijn lieve 2 benige!

    of gewoon een simpele vraag
    Wat vind jij de lekkerste Nerd kleur?
    en als je die niet heb gehad.... Dan moet je maar naar of de Jamin (Snoepwinkel) of America today

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    Okay, vraag één. Aan jou.
    Heb je wel eens een schildpad aangeraakt, die paars was, en kon vliegen?

    Weeuw sorry ik ben echt melig

    Vraag twee: Liam:
    Wat denk je, blijft jullie relatie als Mackenzie weer terug gaat naar Nederland, en wat ga je eraan doen om het te behouden?

    Vraag drie, jou:
    Wat zijn je favoriete liedjes, één Nederlandse en één buitenlandse.

    Vraag vier, Hazza:
    Wat vind je ervan dat de band is gestopt?

    Vijf, Niall:
    Wat speelt er tussen jou en Liam? (Of ik heb last van waanvoorstellingen loll)

    Zes, aan de vader van Mackenzie.
    Wat vind je ervan dat je twee dochters hebt gekregen? (wow wat een vraag xd)

    Zeven: aan de kitten van Skylar.
    Wat vind je van Mackenzie?

    Weeuw sorry meligheid heerst xdd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen