De leukste vraag vond ik: Wat vind jij de lekkerste Nerd kleur?
De wedstrijd is dus gewonnen door: Lexia.
Loïs (haar personage) zal in deel 2 voor komen.

Vragen aan mij:
Knetterdisco:

Heb je wel eens een schildpad aangeraakt, die paars was, en kon vliegen?
Nee, ik heb überhaupt nooit een schildpad aangeraakt. Ik heb wel een boek gelezen over een schildpad die kon vliegen.
Wat zijn je favoriete liedjes, één Nederlandse en één buitenlandse.
Nederlands (als je Nederlandstalig bedoeld): Ocean van Racoon
Nederlands (van een Nederlandse componist): Sorry van Kyteman
Buitenlands (het ligt meestal aan mijn bui): This Isn't Everything You Are - Snow Patrol
Lexia:
Wat vind jij de lekkerste Nerd kleur?

Ik heb alleen paarse en roze nerds gegeten, en ik vond de paarse de lekkerste.
Zag je ooit een eenhoorn vliegen die aan het zingen was dat hij mooi kan zingen terwijl hij een salto maakt met een vlaggetje in zijn hoeven vast houd waar op staat: De eenhoorntastischheid is hier groot mijn lieve 2 benige!
Nope. Ik zag wel een keer hoe een eekhoorn toeristen bestal en ik zag een eekhoorn een hotdog van een volwassen man stelen.
PinkDiamonds:
Okay, niet echt een vraag maar je weet dat dit een supeer goed verhaal is?

Thanks!! love ur profielnaam!!
yaminah:
Ben jij vaak melig?

Het licht er aan. Met vriendinnen ben ik melig als een deur, maar daarnaast meestal niet echt.

Vragen aan Mackenzie:
PinkDiamonds:
Heb je het al aan iemand vertelt dat Liam twee keer gepraat heeft?

Ehm... nee, eigenlijk niet. Niet echt bij stil gestaan denk ik. Nu ik er over nadenk vind ik het ook niet aan mij om dit anderen te laten weten. Het is aan Liam.
yaminah:
Ben je een boyband freak?

Nee, eigenlijk niet. Ik luister gewoon naar muziek die ik leuk vind zonder echt op de bands te letten.

Vragen aan Skyler:
PinkDiamonds:
Word je niet moe van je vader en Mackenzie ik bedoel hoe ze tegen elkaar doen- ?

Ja, soms word ik er heel moe van en heb ik het liefst dat ze alles bij leggen, maar aan de andere kant heeft Mackenzie ook wel heel veel om kwaad over te zijn, dus ik begrijp dat ze hem niet een twee drie vergeeft. Hoewel ik wel hoop dat ze het ooit doet.

Vragen aan Liam:
Knetterdisco:

Wat denk je, blijft jullie relatie als Mackenzie weer terug gaat naar Nederland, en wat ga je eraan doen om het te behouden?
Liam: wow, nog helemaal niet over nagedacht eigenlijk... Ik heb geen flauw idee wat ik zal doen. Misschien wel in Nederland gaan wonen.
PinkDiamonds:
Ben je niet bang dat Niall of Harry een oogje gaat krijgen op Mackenzie?

Liam: Wacht even... wat?
yaminah:
Heb je ooit haary , et paarse krullen gezien?

Liam: Harry met paars haar? Nee, dat heb ik nog nooit gezien. Lijkt me best grappig eigenlijk.

Vragen aan Harry:
Knetterdisco:
Wat vind je ervan dat de band is gestopt?

Echt heel balen. Wat misschien nog wel erger is is dat we geen flauw idee hebben waar Liam is.
PinkDiamonds:
Hoe vind je het dat Liam niet kan praten? En wat vind je ervan om hem weer te zien?

Ik vind het echt heel erg dat Liam niet kan praten, je hebt geen flauw idee hoe erg schuldig ik me voel en hoe erg ik me schaam. Ik zou hem heel graag weer willen zien, maar met zijn verdwijning heeft Liam behoorlijk duidelijk gemaakt dat hij ons niet meer zien wil.

Vragen aan Niall:
Knetterdisco:
Wat speelt er tussen jou en Liam?

We waren vrienden, maar hij heeft in geen maanden een teken van leven gegeven.
PinkDiamonds:
Heb jij niet heel stiekem een oogje op Mackenzie?

Mackenzie is aardig, leuk om mee rond te hangen en best wel mooi, maar ik ken haar niet goed genoeg om te zeggen dat ik een oogje op haar heb.
Waarom ben je zo schattig?
Ehm... *bloos bloos*

Vragen aan Mark (vader van Mackenzie en Skyler):
Knetterdisco:
Wat vind je ervan dat je twee dochters hebt gekregen?

Vrij gewoon. Ik ben een vader en zij zijn mijn kinderen.
Knetterdisco:
Wat vind je van Gerard? (de vriend van je ex-vrouw)

Ik vind het natuurlijk jammer dat het tussen mij en Theressa niets is geworden, maar ik hoop dat ze gelukkig is bij hem en dat hij goed voor haar zorgt.

Vragen aan Nixie (de kitten van Skyler):
Knetterdisco:
Wat vind je van Mackenzie?

*zet rug op, maakt staart dik en begint te blazen*

Reageer (4)

  • LoveStylesx

    Uhm ik wist niet dat de rest van 1D niet weet waar Liam is o.o

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    Die vader is echt vet droog haha
    En Liam, Hazz en Nialler zijn dus heel erg dicht bij elkaar, maar dat weten Hazz en Nialler niet? :O

    1 decennium geleden
  • Lexia

    Jeahhhhhh :D
    ben nu druk een personage aan het maken (wel ik vind het wel zo leuk om er een te maken die op mij lijkt haha)

    1 decennium geleden
  • yaminah

    Haha omg ik was melig toen ik vroeg of hij harry ooit met paars haar had gezien LOL

    Snel verder schrijven

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen