Wieeeeeeeeee...!!! Deel 35 ^^ Op naar de 40!!!":D:D:D:D;)

Veeeeeeeél Leesplezier ;)

-xXx- Luna;)

Was passiert:

Hij. Die jongen was mijn lichtje. Maar mijn hart had geen zin meer om verder te pompen. Het duister won van het licht.

Zacht gepraat fluisterde een stille ruimte. Ik kon nog net onderscheide hoeveel stemmen ik hoorde. Drie mannen stemmen en één vrouwen stem. Wie in vredes naam waren dat?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mijn ogen stopte bij een jongenman. Hij had blonde dreads die hij los had laten hangen. Een groot lang vest aan met daaronder een te groot lang shirt. Hij had donker bruine ogen en lieve glimlach. Hij hurkte zich ook voor me. Met zijn hand ging hij door mijn haar. Zijn hand gleed over mijn arm naar mijn hand en verstrengelde zijn vingers in de mijne. Een zacht kneepje gaf hij in mijn hand. Ik gaf er één terug van vertrouwen. Een zacht kusje plante hij op de rug van mijn hand en keek me weer lief aan.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • MyEmoDay

    verder ! <3.

    1 decennium geleden
  • LovesMeNot

    Aah dat is echt zielig(huil)

    Snel verder xXx

    1 decennium geleden
  • Fireflightx

    Super!
    ik hoop dat alles goed komtn het is idd wel redelijk gemeen om zo iets te zeggen maar ja ...
    xX je nicht/ schoonzus

    1 decennium geleden
  • ScaryMoon

    wat ben je toch weer gemeen!xD
    goed geschreven!!!
    ga snel verder
    hopelijk komt alles weer goed...
    zal vast wel!:P
    xxx
    Moon, je verveelde twinny

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen