Foto bij Darkness 4.

I have great faith in fools - self-confidence my friends will call it.
- Edgar Allan Poe, Marginalia

Aya Faënonighean is ontstaan dankzij een uitzonderlijk lang uur studie.
Ik wou wat achtergrondinformatie creëren van een onbelangrijk personage, maar Aya's verhaal bleek interessanter te zijn dan hetgeen waar ik eerst aan dacht dus heb ik dat maar uitgewerkt (zoals ik al zei, een héél lang uur)
'Nighean' heb ik gestolen uit het Keltisch-Schots, het betekent namelijk 'dochter', en "Fae" is Engels voor "Elf", en "No" is Engels voor het ontkennende, het tegenovergestelde bedoelend (dit is een slechte uitleg, maar ik vermoed dat jullie wel ongeveer weten wat "no" betekent ;) ) Dus ik plakte die drie tegen elkaar, en kwam 'Faënonighean' uit, ofwel "Geen-elf-dochter"

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Ringwraith

    Haha, Fili toch.

    9 jaar geleden
  • TurboNerd

    ^^ oke, dankje voor je uitleg :D
    en kaas uit zn schoen!
    kudotooje!

    1 decennium geleden
  • Lucem

    Wauw, een heel uur studie die dit creëert... Bravo! Hahaha. Haar bestaan klinkt als een stuk tekst uit het geschiedenisboek, maar dan een leuk geschiedenisboek. Wauw... Bestaan die eigenlijk wel? Haha, maar super leuk stukje! Kudo!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen