Foto bij 88.

Ik hoop niet dat jullie al genoeg krijgen van dit verhaal, want hoewel ik nog lang niet klaar ben met het eerste deel, heb ik wel alvast plannen voor een vervolg. ;3
Jeetje, hoofdstuk 88 alweer!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • GossipGirl21

    We hebben nog zeker niet genoeg van je story.

    6 jaar geleden
  • Faelain

    Ik las eerst: 'Ik hoop dat jullie al genoeg hebben van dit verhaal...'
    Ik zou echt moeten gaan slapen.

    maar de kaart was niet erg gedetailleerd en ze dacht dat de Lonely Mountain wel hoog genoeg was om hem zonder deze tekening te vinden.


    Dit was letterlijk mijn gedachte toen ze die kaart toonden in de film.

    Normaal gezien hou ik niet echt van romantische stories - het gezucht en gezeur van de geliefden ergeren me te veel - maar in jouw verhaal is het zo anders. Het is zo sterk aanwezig, maar helemaal niet storend. Ik leef zelfs mee met beide personages - een wereldwonder.
    Petje af voor jou ^^ Al draag ik momenteel geen petje.

    9 jaar geleden
  • Thangurel

    Goed, ik heb een deal gemaakt met mezelf dat ik maar tot en met hoofdstuk 100 zal lezen. Daarna gaat de computer even uit.

    9 jaar geleden
  • Grindelwald

    Dit gaat fout gaan. Maar, jeempie wat lief! En ook mooi geschreven!

    9 jaar geleden
  • Adamantium

    Okee, dit vond zelfs ík -een van de weinigen die Thorin niet zo bijzonder leuk vind als de rest- een lief, leuk stukje! (: Helemaal super!
    Heerlijk zo'n stukje, lekker lezen na een lange dag!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen