Foto bij 2. Hello Edric.

your cute.

eenmaal aangekomen stappen jullie uit en lopen naar binnen. iedereen begroet jullie zoals gewoonlijk aan gaan aan de tafel zitten waar jullie altijd zitten. er komt opeens een jongen op je af die je wel eens had gezien maar niet heel goed kent. hij was best sgattig. 'hai k hoorde dat jy aylee was' vraagt hij beleefd en glimlacht lief. 'ja dat klopt' zeg k dan. hij begroette je met een kus op de wang. je bloosde een heel klein beetje. en helaas zag hij dat. 'haha je hoeft je niet te schamen' zegt hij blij. 'nee, doe k niet k verwachte 't niet' zeg je dan snel zodat het niet zou opvallen dat je je toch schaamde. 'ga je mee een stukje wandelen?' vraagt hij nadat jullie klaar waren met het gesprek. 'tuurlijk, wrm niet het is prachtig weer' je zei het even tegen je familie dat je even ging wandelen met edric. 'hoe komt 't dat k jouw bijna nog nooit gezien heb?' vraag je dan. 'omdat k nog niet zo lang in nederland woon, en we zijn ook heel ver van elkaar familie, dus eigenlijk zijn we bijna geen familie' zegt hij lachend. 'oh okay, nee k dacht al' zeg je nu ook lachend. samen lopen jullie naar de fontein om daar even te zitten. 'en hoe is 't in de liefde?' vraagt hij plotseling. 'ja wel goed, heb alleen nog geen vriend ofz' zeg je met een glimlach. 'en bij jou?' vraag je. 'bij mij gaat 't wel goed k heb net een nieuwe vriendin en we zijn heel gelukkig samen' 'aww, wat lieff hoe heet ze?' vraag je. 'Christine' 'leuke naam zeg je met een glimlach. na een tijdje wouden jullie naar binnen gaan. toen jullie bijna bij de ingang waren hoorde jullie allemaal lawaai binnen. snel rende jullie naar binnen, en zagen joun vader en edrics vader vechtend op de grond.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen