Foto bij 3. why are you doing this?

this can't be stopped.

snel rennen jullie naar binnen. en eindelijk proberen wat mensen ze uit elkaar te houden. ze hebben elkaar goed te pakken gekregen want ze zitten onder de blauwe plekken en ook wat bloed. snel ren je naar je vader. 'pap wat was er gebeurd?' 'die vent begon jou ervan te beschuldigen dat je een schoft voor de familie was omdat je er belachelijk uitzag en geen respect had voor wat al eeuwen in deze familie zit' je werd boos, maar je hield je toch maar in want je had geen zin in nog meer ruzie. toen hij eindelijk was afgekoeld liep je naar Edric. 'en hoe gaat 't met joun vader?' vraag je dan. 'ja wel goed denk k' 'wrm was joun vader nou zo boos?' vraag je. 'joun vader zei, dat we beter weg konden blijven van hier, en dat k helemaal niks betekende hier. omdat k eerst in de gevangenis zat, vanwege misdaden die k gepleegt heb in het verleden. en dat k dus een schande was hier' je kijkt een beetje verbaasd. 'mijn vader vertelde iets anders tegen mij, hij zei dat joun vader mij een schoft vond, en jy zegt dat mijn vader jou een schande vind' nouw dat begint al goed denk je bij jezelf.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen