Foto bij Halfblood~7 Kyaran

Van Camp-Halfblood, stappen we even over op het allernieuwste personage!!!!!! I hope you will love him!!!!!!!
(Ik heb het deze week super druk dus ik schrijf ietsje minder. Sorry maar ik maak het wel weer goed met jullie.
Liefs Plath.

(Dit hoofdstuk is geschreven door BlueCat)

Mijn naam is Kyaran. Dat is een verbastering van Ciaran, wat De Duistere Prins betekent in het Welsch.
Gister deed ik mee aan een potje Russisch Roulette met een paar soldaten. Ik verloor.
Vandaag zit ik met een zak ijs tegen mijn hoofd gedrukt, de helse pijn proberend te verzachten.
Ik denk niet dat er een stel hersens in m'n kop zitten, anders had ik ze er gister wel uitgeblazen.
Het talent om problemen op m'n hals te halen heb ik van mijn vader. Dat is me tenminste altijd verteld. Ik heb mijn vader nooit gekend. Mijn moeder trouwens ook niet. Ik ben opgevoed door een vrouw die zichzelf Hella noemde.
Waarom ik nog niet dood ben weet ik ook niet.
De kogel heeft me hard geraakt. Tegen mijn slaap en dwars door mijn brein heen.
De dokters zeiden dat het een wonder was.
Dat zeggen mensen wel vaker.
Dat ik een wonder ben.
Sky zei altijd: 'Je bent een godverdomme wonder, neergestort uit de hemel en plat op je gezicht geland.'
Op andere momenten vroeg ze zich af of ik niet eerder uit de hel gekropen was.
Toen stierf ze.
Mijn schuld. 
Twee weken na haar dood ben ik van huis weggelopen. Niemand kwam me zoeken. Ik denk dat Hella wel verwachte dat ik er op een dag vandoor zou gaan. Of het maakte haar simpelweg niets uit.

Reageer (1)

  • Lypophrenia

    Snel verder!
    I (H) dit verhaal:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen