Foto bij 28.

Sorry, ik had het vorige hoofdstuk per ongeluk geïnactiveerd x

Anna.


'Anna, ik weet dat je baalt over het "Harry" gedoe. Maar hij is niet wie hij zegt dat hij is. Oké, nu klinkt het net alsof hij zo'n vieze pedo is. Maar hij is een womanizer,' vertelde Lilly en haalde haar hand door haar blonde haar.
'Een wat?' vroeg Anna verbaasd.
'W o m a n i z e r,' spelde Lilly.
'Oja, nu snap ik het veel beter,' zei Anna sarcastisch.
Lilly zuchtte. 'Soort van mannelijke slet. Hij wilt ieder meisje, en is verschrikkelijk in langer dan 3 maanden met iemand een vaste relatie te hebben,'
'In Glee zongen ze toch een liedje dat womanizer heet?' vroeg Anna.
Lilly knikte. 'Precies. Laten we dat liedje zingen voor ons YouTube kanaal! En voor als je het wilt weten, we hebben al meer dan een miljoen views!'
'Een miljoen?' vroeg Anna verbaasd. Een miljoen.. Dat is wel heel veel. Lilly had ondertussen haar mobiel gepakt en corrigeerde zich. 'Nee, inmiddels al 2.838.615 views,'
Anna's mond viel van verbazing open. 'Maar dat is bijna 3 miljoen..'
Lilly knikte enthousiast. 'Precies! Dat is super cool en nu oefenen voor Womanizer, dan worden we nog beroemder!'
Anna knikte en zocht het Glee liedje op. Lilly wilde altijd al beroemd worden, dus ze snapte dat nu ze veel views had op YouTube ze door wilde gaan. Nee, Lilly zou niet stoppen voor ze het recordaantal views van Miley Cyrus had overtroffen.

Reageer (1)

  • DitMeisje

    Er is een meisje op mijn school, die helemaal lijkt op Miley Cyrus, echt super eng, maar ze ook helemaal fan van haar UGH. x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen