Als zijn lippen op die van haar komen, ontploft er een bom van binnen. Ik kan mezelf nog maar net in houden om niet te gaan schreeuwen. Ik voel hoe de handen van Brandon zich tot vuisten balen en ik moet heb ook tegen houden.
'We need to stay by the plan'
Hij knikt en strekt zijn vingers weer. We kijken terug en zien Liam weer naar Melanie toe buigen. Ik kan me echter niet meer in houden, spring op en schreeuw heel hard: 'Liam James Payne!'
Met een geschokken gezicht draait hij zich om en een gemene grijns komt op mijn gezicht. Het gezicht van Melanie is moeilijk te peilen. Waarschijnlijk heeft ze de naam wel eens gehoord maar is ze dus geen fan, ik besluit haar maar een handje te helpen.
'Honey, the boy who you just kissed is Liam James Payne.'
'SHUT UP!' Schreeuwt Liam.
Ik loop naar het tweetal toe en vervolg mijn zin.
'Liam James Payne is one if the boys who is in the biggest boy band of the world, this moment.'
Haar gezicht gaat van niet begrijpend, naar geschrokken, naar boos.
Grijzend kijk ik haar aan waarna ik zeg: 'One Direction.'
'You bitch!' Schreeuwt Liam naar mij.
Ik zie dat hij op mij af wilt rennen maat Brandon staat al voor mij om me te beschermen.
'Liam?' Hoor ik Melanie zachtjes vragen. In haar ogen staan tranen. Net goed denk ik.
Liam draait zich langzaam naar haar om, ook in zijn ogen staan tranen.
'Awh how cute. But no secrets in a relationship.' Zegt Brandon met een grote grijns op zijn gezicht.
'SHUT UP BRANDON!' Schreeuwt Melanie.
'Oh the girl is speaking. Goodmorning Melanie.'
'What goodmorning Melanie! You need to SHUT THE F*CK UP!'
'Oehhh maybe you need to think about the challenge...'
'Shut your mouth about that challenge! It's of the rail so stop about it!' Schreeuwt ze tegen Brandon.
Liam staat met open mond naar haar te kijken.
'Wow Liam, good luck with it.' Zegt Brandon en loopt weg.
'Liam can you please explain it?' Vraagt Melanie.

Reageer (2)

  • Dahlias

    NINA FUCKING GREY HA DAT RIJMT OP GAY EN SHUT THE FUCK UP YOU BITCH.
    sorry ik stuur haatreacties naar nina.
    EN BRANDON JIJ OOK JIJ EIKEL HOUD JE MOND GEWOON.

    sorry ik ben heel agressief en heb net m'n toetsenbord vermoord haha :')

    1 decennium geleden
  • EmmyxKitten

    Omg! Spannend
    PlzSnelVerderX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen