Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (23)

  • Porcelainn

    Shut up.
    Thorin and Alyssae are a thing. Duh.

    1 decennium geleden
  • DeroGoi

    En toen kwam Eleanor, de waternimf tevoorschijn. Zij stamt af van de machtigste nimf die Middle-Earth gecreëerd heeft. Ze neemt de hand van Allysae vast en gaat met haar naar Thorin. Ze legt hun handen tesamen, waarna ze naar Thranduil en Thranduin toe spreekt.
    'Deze liefde is echt, puur. Deze mag niet geschonden worden, dus horen deze geliefden bijeen. Eenieder die hun kwaad durft te doen, zal boeten. Laat deze nimf getuige zijn en zich ontfermen over deze twee, opdat ze samen gelukkig kunnen leven.' spreek ze uit, waarbij Thorin en Alyssae even naar elkaar staren. Thranduil is genoodzaakt zich erbij neer te leggen en Thranduin begrijpt de beslissing, aangezien hij al heeft ondervonden dat Alyssae's hart bij een ander ligt. De andere dwergen die daar ook bij waren, beginnen luid te juichen en in de handen te applaudisseren. Om erop toe te zien dat alles gebeurd zoals ze verteld heeft, biedt Eleanor zichzelf aan om mee op de quest te gaan van Thorin.

    En zo gaat dat uiteindelijk aflopen, of toch iets in die aard hihi :$ Snel verder, prachtig verhaal!!! x

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Noh, that's so sad... :c
    Snel verder! <33333333

    1 decennium geleden
  • Sunnyrainbow

    Awh das zielig :(

    1 decennium geleden
  • periphery

    Godallemachtig, wat een zielig hoofdstuk ):

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen