Foto bij Real 36.

Hoii!!
Jup, het is weer bijna vier dagen, maar ik heb nu vakantie dus ik ga proberen vooruit te schrijven. Gaat waarschijnlijk niet lukken want ik moet vier dagen werken en heb nog een feestje, dus ja. Maar WAUW! Ik heb gewoon al vierenzeventig abo's! Wauw! Wauw! Wauw!
Ik zat er al een tijdje over te denken om een Q&A te doen... Wie houd ik voor de gek? Ik wil al heel lang een Q&A doen, maar had besloten om maar te wachten tot ik vijfenzeventig abo's heb op dit verhaal omdat ik anders als één of andere idioot ga vragen om vragen - vreemde zin - en niemand komt met vragen. Maar ja, ik heb nu vierenzeventig abo's dus ik hoop dat dat genoeg is. Ik zal alleen een Q&A doen als er genoeg animo voor is en er genoeg vragen binnen komen. Dus please? It would be great! Je mag aan iedereen vragen stellen in dit verhaal en ook aan mij. Daarbij mag je alles vragen wat je maar wilt - ik kan niet beloven dat ik alles ga beantwoorden - maar ja. Is dat een idee??
De shout-out bij dit hoofdstuk gaat naar Hungergames - One Direction van Nadine23x Het is een leuke spin-off van de Hungergames waarbij ze meerdere beroemdheden heeft gebruikt en ikzelf heb ook een klein rolletje in het verhaal. Jippie me! Ik mag Louis zoenen! AAAAAAH. Het is een hele leuke fanfic, dus de shout-out gaat naar haar. *SHOUT-OUT*
Dat is het wel. Enjoy dit stukje en vragen??
Lots Of Love.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • SecretKey

    Hehe hij had m toch verstuurd :$

    1 decennium geleden
  • SecretKey

    Haha ik had een heel verhaal getikt en toen deed mn mobiel raar en nu is alles (denk ik) weer weg... Het kwam erop neer dat het stom is om haat naar iemand te sturen omdat je er bijna niks mee bereikt... :/
    Leuk hoofdstukje!! (Kudo ;) )

    1 decennium geleden
  • SecretKey

    Ik snap sowieso noet dat je haat naar iemand gaat sturen, iedereen heeft wel mensen die die minder aardig vind, maar het voegt toch niks toe om dat te doen? Het enige wat je ermee bereikt is dat je er iemand pijn mee kan doen..
    Maar wel leuk hoofdstukje :)
    (Kudo!!)

    1 decennium geleden
  • Louisgirl

    Ik snap die fans ook niet. Sturen alleen maar haat.
    ook de larry shippers. Oke ik heb er geen problemen mee en ik snap best dat je liever niet je idool met een ander wilt zien, maar als je die dingen ziet die ze soms naar Eleanor sturen... Dat is gewoon zo grof!
    Ehm vragen...
    Daar kom ik op terug

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Sommige mensen sturen haat, totdat ze je tegenkomen, dan zijn ze je grootste fans xD

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen