Foto bij Mr. Loverboy

Voor IAlmostDo

Wat aangeschoten loop ik naar de drank tafel om daar maar nog een drankje te pakken. Het was tenslotte Louis zijn verjaardag. Hij was als een soort grote broer voor me. Ik ken hem al sinds kleins af aan en hij is er altijd geweest. Ik was daarom ook uitgenodigd voor zijn feestjes, ook al was ik nog maar 14 het maakte hem niks uit. Ook zijn vrienden waren niet verkeerd. Vooral Harry niet. Ik had hem jammer genoeg nog niet gezien. Ik loop weer naar het midden van de woonkamer waar Louis en ik vanmiddag een soort dansvloer hadden gecreëerd. Het was gelukkig een grote ruimte zodat iedereen er wel in kon staan. Er is nu denk ik 50 man en ik gok dat er nog zo'n 20 man komen. Het feest is al 2 uur bezig, maar er zijn altijd 'Fashionably Late' zijn. Ik drink mijn drankje op en zet hem op de vensterbank naast meer plastic bekertjes. Ik kom langs de tafel met snacks en zie dat hij aardig leeg is. Bijvullen dan maar. Ik loop door de menigte naar de keuken. Louis staat daar met Harry te praten. Mijn hart maakt een sprongetje. Harry. 'Hee Sanny! Kijk is wat ik van Harry heb gekregen!'. Louis loopt nog al scheef naar mij toe. Een alcohol walm hing om hem heen. Hij had een pakketje met een knuffel wortel die een lingerie setje met wortels erop aan had. Ook zat er een tree wortelbier in. 'Gaat het wel Louis?' vraag ik bezorgt. Hij is echt heel dronken. 'Jahaa' zegt hij en hij zet het pakketje achter zich neer op het aanrecht. Hij loopt de woonkamer in en verdwijnt tussen de menigte. Ik zucht. Waarvoor was ik hier ook al weer? Oja, de snacks. Ik loop naar de bijkeuken en zoek chips. 'Shit' zeg ik omdat er niks meer is. 'Wat is er?' hoor ik Harry's stem nu wel heel dichtbij zeggen. Ik draai me om. 'Er is geen eten meer' zeg ik dan. 'In de grote la in de keuken ligt ook altijd wel wat'zegt hij. Ik bedankt hem en loop nerveus weg. Ik weet gewoon dat mijn wangen heel rood zijn. Ik pak de spullen die ik nodig heb en vul het eten weer aan. Ik zie dat Louis het zich comfortabel heeft gemaakt op zijn hoekbank met een paar meisjes om zich heen. Hij was zeker een leuke jongen, maar gewoon geen type voor mij, ook al heb ik hem mij in een dronken bui laten ontmaagden een paar maanden geleden. Ik zie duidelijk dat die meisjes er anders over denken. Ik besluit nog een drankje te gaan halen. Ik voel twee armen om mij heen. 'Wil je wat sterks voor me maken' hoor ik Harry's hese stem zeggen. Ik pak een rood bekertje en mix wodka, tequila, rum, gin, triple sec, sweet/sour mix en een beetje cola. Hij pakt het bekertje en zet het aan zijn mond, 'Mmm een perfecte Long Island Iced Tea' fluistert hij in mijn oor. Zijn andere arm verdwijnt en zijn lichaam verlaat de mijne. Ik pak voor mezelf nog een bekertje cola. Ik heb wel genoeg alcohol gehad. Ik zie dat Louis somber kijkt want zijn meisjes zijn weg. Ik besluit naar hem toe te gaan. 'Nhaww, zijn je meisjes weg' zeg ik kinderlijk. Hij knikt en trekt een pruillip. ik geef hem een knuffel. 'Blijf van hem af slet!' zegt een meisje boos. 'Ze is geen slet!' zegt Louis nou. Het meisje zucht en loopt weg. Een andere groep meisjes staat te giechelen en kijk steeds naar Louis. Een meisje in het bijzonder. Ik ken haar wel een beetje van school. Ook weet ik dat Louis een crush van hier tot Tokio op haar heeft. Het was Eleanor. 'Ik denk dat je maar even met Ele moet gaan praten' fluister ik in zijn oor. Ik weet gewoon dat die toen ik haar naam uitsprak een glimlach op zijn gezicht had. Hij mocht dan wel dronken zijn, maar hij wist precies wat hij wou. Hij staat op en loopt naar haar toe. Ik besluit de dansvloer maar een te betreden. Er komt een lekker nummer op en ik begin mijn heupen te bewegen. Ik voel twee warme handen zich om mijn heupen heen slaan. Ik kijk achterom en zie een licht aangeschoten Harry lachen. Ik duw mijn kont iets harder in zijn kruis en voel wat groeien. Blozend kijk ik naar de grond. Harry pakt mijn schouder en draait me naar zich toe. 'Kom' zegt hij en hij trekt me naar boven. Ik hoor gekreun komen uit Louis zijn kamer en een schreeuwend meisje. Ja, dat was duidelijk Eleanor. Harry trekt mij nog een trap op, naar de mooie zolder. Hij opent het luik en trekt me omhoog. Hier had ik ook mijn eerste avontuurtje met Louis. Er staat een groot bed en een kleding kast. Het is een logeerkamer, maar als ik Louis was geweest had ik er mijn eigen kamer van gemaakt. En je vraagt je nu vast af, waarom niet in zijn bed? Die was nogal kapot van ons ruwe voorspel. Ik voel Harry lippen in mijn nek en ik kreun luid. Wat die jongen nu al met me doet. Ik draai me om en gooi zijn blazer op de grond. Ook zijn shirt trek ik uit. Zijn sixpack had ik al vaker gezien onder het zwemmen en nu kon ik hem eindelijk aanraken. Dat is heel fijn kan ik je zeggen. Harry duwt me op het bed en begint me ruw te zoenen. Hij trekt in een vloeiende beweging mijn jurkje uit. In mijn jurkje zat al een BH verwerkt. Dus die hoefde ik niet meer uit te doen. Harry's grote mannelijke handen masseren mijn borsten en ik weet gewoon dat mijn tepels recht vooruit staan. Zijn mond glijd naar beneden en hij kust ieder plekje op mijn borst rond mijn tepel. 'Harry' kreun ik geïrriteerd. 'Wat?' vraagt hij lachend en hij sluit zijn mond rond mijn tepel, hij bewerkt hem aardig goed en zijn andere hand zakt af naar mijn slipje. Zijn hand glijdt tussen mijn benen naar het stofje van mijn slipje. Hij drukt langzaam, totdat hij mijn clit heeft gevonden die die aardig stimuleert door met zijn vinger en rondjes op te draaien. Ik laat een harde kreun als hij mijn slipje opzij schuift, 'Mag ik?' zegt hij nadat zijn mond mijn tepel heeft verlaten. Ik knik een bijt op mijn lip. Zijn vingers glijden tussen mijn schaamlippen door naar mijn clit. Zijn andere hand vindt zijn weg naar beneden ook en trekt mijn slipje uit. Hij begint me te vingeren, 'Je bent eg strak' kreunt hij. Ik kom steeds dichtbij mijn hoogtepunt, maar Harry stopt. Ik draai ons om en ga op Harry's grote vriend zitten. Ik schuif heen en weer met mijn kont. Hij kreunt hard. Mijn handen vinden de knoop van zijn broek en binnen no-time ligt hij op de grond. De vorm van zijn kleine vriend is goed te zien door zijn boxer heen. Ik ga met mijn tong over zijn top, wat hem laat kreunen, Ik trek zijn boxer nu volledig uit. Zayn erectie ligt op zijn onderbuik en ik lik hem elke centimeter. 'Fuck it!' zegt hij en hij draait ons om. 'Ben je maagd?' vraagt hij. Ik schut nee. 'Door wie?' vraagt hij en als ik niet helemaal gek word zie ik een sprankeltje teleurstelling in zijn ogen. 'Louis' zeg ik. 'Ik ga hem slopen' zegt hij en hij stoot hard in me. Een kreun verlaat mijn lippen. 'Maar eerst ga ik je laten trillen' zegt hij lachend. Hij stoot en ik sla mijn benen om hem heen. 'O Harry!' zeg ik als hij mijn G-spot heeft gevonden. 'You like that?' zegt hij grijnzend. Zijn hand gaat naar beneden en verdwijnt tussen mijn benen. Langzaam streelt hij mijn clit. Ik begin te trillen 'Harry ik ga komen!' zeg ik happend naar adem. 'Samen' zegt hij. Even later kom ik schokkend klaar en dat was de druppel voor Harry. 'Aaaaah Sannyyyy' zegt hij en hij spuit mij vol. 'Ik hou van je' zegt hij als hij zich op me heeft laten vallen. 'Ik ook van jou' zeg ik en ik val in zijn armen in slaap.

Eerste!
Wat vinden jullie ervan? Moet ik er meer schrijven?
x
Lees ook mijn kidnapped storie

Klik hier!

Reageer (4)

  • BadDayDream

    Beetje laat..
    Maar bedankt!
    Mag ik er nog 1 aanvragen?
    Hij is echt super! (: x

    1 decennium geleden
  • Badland

    enohja,,

    vorrdat
    ik
    het
    vergeet

    snelverder

    hihi

    ik
    ben
    bijna
    aan
    de
    beurt
    whoehoe

    1 decennium geleden
  • Badland

    nu volledig uit. Zayn erectie ligt op zijn ond"moeilijk,he,om,ijn,te,schrijven.
    hahahaha

    en,ja,duhh,,natuurlijk,lees,ik,je,kidnapped,storyxx

    soryysorry,maarmn,spatiebalk,is,stuk;(

    ps:kudo

    1 decennium geleden
  • Lypophrenia

    Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen