Foto bij Liam Payne

leeftijd: 20
grootste hobby: toy story kijken

Het slot is gevallen, zomaar. Ik denk van ouderdom. Louis rammelt aan de poort. Maar voor dat hij hem aanraakt gaat hij open of lijkt dit zo. "Kunnen we gaan?" Niall fluistert en ziet nog witter dan normaal. "Waarom?" Zayn en de rest zien ook dat Niall witter dan wit ziet. "Ben je bang?" Harry staat Niall bijna uit te lachen. "Ja, mag dat." "Wil de little Ier naar huis? Naar mammie toe?" "Hazza kappen." Harry kijkt mij vuil aan. "Ja, dat zij ik Harry." "Hij heeft gelijk." Ik kijk dankbaar naar Zayn. "Ik ben niet klein." "Nou, wel de kleinste van de groep." "Harry Niall stoppen." "Ja, Daddy direction." Ik begin te lachen. Net twee kleine kinderen die op hun kop krijgen. "Nialler er kan niks gebeuren, wij zijn er toch." Louis slaat een arm om Niall heen. "En het huis staat zo te zien al jaren leeg. Niall, naast ons is er hier in het bos niemand." Zayn slaat nu ook een arm om Niall heen. "Laten jullie me niet schrikken in dat huis?" "Waarom kijk je mij en Lou?" "Nou Harry, jij en Louis doen dat wel eens." "Nee hoor." "Mag je liegen Louis?" "Ja, Zayn." "Gaan we of lopen we door?" Ik kijk de rest aan. Ondertussen staan we in een groepsknuff. Doen we wel vaker als we aan het overleggen zijn. "Gaan." "Gaan." "Waar wachten we op?" Iedereen kijkt nu naar Niall. Niall zelf kijkt naar zijn schoenen. "Okee, op 1 voorwaarde." "Wat dan?" "Op de terugweg gaan we lang nandos." Ik, Harry Zayn en Louis schieten in de lach. "Okee, doen we. Op 1 voorwaarde." "Wat dan?" Niall kijkt mij vragend aan. "Jij rijdt." "Is dat het? Ik dacht je komt met een één of andere rot klus. En waarom moet ik rijden?" "Omdat ik en Zayn het niet kunnen, en jij rijdt veiliger dan Louis of Harry." "aaah dank je." "Liam, dit is de laatste keer dat ik je een lift geef, wat denk jij wel." Louis kijkt me aan met "ik meen het niet, maar ik speel dat ik boos ben" blik. "Zullen we dan?" Zayn loopt naar de poort toe, gevolgd door de rest. Bij de poort draait hij zich op en loopt. Met mijn blik volg ik Zayn en zie dat hij naar Niall loopt. Maar hoe kan dat, hij volgde net als de rest Zayn toch? Hij staat verder van het huis dan waar we stonden toen we overlegde. "Niall, je wild echt niet dat huis binnen He?" Zayn slaat een arm om Niall heen. "Kom Niall, het is maar een verlaten huis, ik dacht dat jij zo'n horror fan was." Harry draait zich om en loopt de poort door. "Watje." "Wat zij je?" Niall kijkt Harry boos aan en Harry draait zich om. "Watje, dat zij ik." "Zullen we het gezellig houden?" Ik word gek van Harry. "Ik vind het best." Harry draait zich weer om naar het huis en loopt de tuin in. Tuin is misschien niet het goede woord. Oerwoud is gepaster. Louis gaat achter Harry aan, gevolgd door Zayn met een doodsbange Niall. Als laatste stap ik de tuin in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen