Foto bij Celeb Crush??




Langzaam loop ik over de rode loper. Dit is zo spannend! Ik had kaartjes voor de première van Catching Fire! De bezoekers mochten voor de echte celebs naar binnen. Ik loop de grote zaal in en ik zoek mijn plekje, Ik wordt warm vanbinnen als de celebs binnen komen lopen. Vooral Liam Hemsworth, hij was zo knap! De lichten gaan uit en de film begint. Ik heb The Hungergames vaak gelezen en de eerste film ook heel vaak gezien. Het was echt mijn favoriete boekenreeks en film. Je wordt er echt in meegesleept. Ik kijk aandachtig naar het beeldscherm. De film is zo goed! Bijna beter als de eerste. Nee wacht. Hij IS beter dan de eerste, ik ben dan ook verdrietig als de film is afgelopen. 'Please stay on your seats lady's and gentleman' hoor ik een omroepster zeggen. 'For the visitors there is a special price to win. A VIP-card to meet the key players!'. Mijn hart maakt een sprongetje van geluk, maar dat gevoel gaat snel weg als ik om mij heen kijk. Er zitten hier denk ik wel 100 á 200 man. 'The chairnumber is: K44!'. Ik kijk toch maar op mijn kaartje, kans is 1 op de 200. Wacht? Ik zat op K44! Een beveiliger komt naar me toe gelopen en geeft me een pasje. 'Miss, please take your stuff with you, we have to emty out the place' zegt hij. Ik pak zo snel als ik kan mijn spullen. Helemaal vrolijk loop ik achter de man aan. Ik had hier al een kaartje voor gewonnen, nu dit, ik wordt er helemaal blij van. 'You can take a seat here' zegt hij wijzend naar een rij stoelen. Ik doe braaf wat hij zegt en zet me neer op een grote rode stoel. Ik zucht na een tijdje. Hoelang duurt het nog? Ik kijk op mijn telefoon. Het is al 20 minuten later. Net als ik het wil gaan vragen komt de hele cast naar binnen gelopen. Wow. Jennifer, Josh, Liam en nog veel meer. Ik lach. Wow, ze zijn echt knap. We praten een beetje en er wordt gevraagd of ik mee wilt gaan naar de afterparty. Natuurlijk wil ik mee. Ik loop achter de groep aan en we komen in een andere grote zal terecht. De hoofdkleur in deze zaal is duidelijk donkerblauw. Het geeft wel een goede sfeer. Ik voel een hand op mijn schouder. 'Ik had net geen tijd om me voor te stellen dus: Hee ik ben Liam' zegt Liam. Wow, hij is knap. Ik draai me nog iets verder om en ik sta nu recht tegen over hem. 'Hee, ik ben Alison' zeg ik en ik lach. 'Wil je dansen?' vraagt hij. ik knik en hij trekt me mee naar de dansvloer. Wow. Hij kan best goed dansen.
als je het mij vraagt. Er komt een slow dance nummer om en ik sla mijn armen om zijn nek. Zijn armen slaat hij om mijn middel. Wow, dit is betoverend. hij trekt me iets dichter naar hem toe. Zo dicht dat ik. Nee, het moment is verpest. Blozend kijk ik hem aan. Hij heeft een boner. Romantisch zeg. Wauw. Niet dat ik het heel erg vind hoor. 'Kom' zegt hij en hij trekt me mee naar een kleiner zaaltje, het zaaltje waar ik net zo lang moest wachten. Hij sluit de deur en komt voor me staan. 'Ik vind je echt heel mooi, aantrekkelijk, je bent het hele plaatje in mijn hoofd Alison' zegt hij lief en hij komt voor me staan. 'Ik heb niet veel tijd' zegt hij. Dat laat ik me geen twee keer zeggen en ik zak op mijn knieën. Ik trek zijn nette broek en boxer in een keer uit. Zijn erectie is flink gegroeid. Het is ook wel een flinke lul. Ik neem hem in mijn mond en ik begint de zuigen en te likken. Hij kreun zacht. 'Alison ik' hij stopt met praten als ik hem een plotselinge deep traot geef. Hij pakt me aan mijn schouders omhoog en trekt mijn jurk bijna van mijn lichaam af. Mijn cups zaten daar al in, dus dat was geen BH aan vandaag. Hij trekt in een vloeiende beweging mijn natte string uit. Met een hand bewerkt hij mijn borst, met de andere gaat hij tussen mijn schaamlippen door. Zijn vingers spelen een goddelijk spel met mijn clit. Wow. Ik wordt natter en natter. 'Vul me op, laat me soppen' zeg ik geil. Hij laat zich dit geen twee keer zeggen en stoot diep in me. Wow. Samen kreunen we de hele boel bij elkaar. En was de muziek niet zo hards hadden ze het aan het einde van de zaal wel gehoord. Ik kom steeds dichter bij mijn hoogtepunt en Liam ook. 'Vul me' zeg ik geil in zijn oor. Dat was de druppel voor hem en hij kwam kreunen klaar. Ik voel hem in mij komen en ook dit was de druppel voor mij.



Morgen weer school :'(

Reageer (2)

  • Lypophrenia

    Snel verder!!
    Thnx!
    Ik heb nu deze week vakantie:)

    1 decennium geleden
  • Badland

    Oeh deze is ook leuk, kan niet wachten xx and i love the hungergames kmgg teamgale indd.

    Ohoh ik heb vakantie :D

    Snel verder, kudo xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen