Foto bij part thirtythree - she will be your guide.


Meet Tahnee Nova.

Ik voelde een arm om me heen, zíjn warme armen, hij trok me tegen zich aan, knuffelde me en hield van me. Hij hield mijn kille hart warm. Het viel me op dat iedereen om ons heen stil was, dat alleen Oude Quil en ik praatten. Ik keek om me heen en merkte dat alle andere stamleden weg waren gegaan, behalve één meisje. Quil gebaarde dat ze dichterbij moest komen. Ze had een chocoladebruine huid en mooie ogen. 'Dit is Tahnee Nova. Zij zal je de komende weken begeleiden. Ze zal je beste vriendin zijn, je zult bij haar terecht kunnen als je je niet goed voelt. Tahnee zal weten wanneer dit te maken heeft met je transformatie.' Het meisje glimlachte voorzichtig, maar kwam nog niet dichterbij. Ik haalde diep en schokkerig adem. 'Transformatie?' Oude Quil knikte. 'We weten niet precies het hoe, wat en wanneer, maar je zult transformeren.' Hij draaide zich om en liep terug naar zijn stoel. 'Dat was het. Tahnee, ga maar mee met Lily en Jacob.' Het meisje voerde ons mee, weg van het Quileutekamp. Ik keek over mijn schouder en zag de oude man vermoeid over zijn botten wrijven. Plots voelde ik me schuldig. Jacob's arm vlocht zich rond mijn middel. 'Jake?' fluisterde ik. 'Wat is er?' vroeg hij bezorgd. 'Hoe weet oude Quil allemaal zo zeker dat dit gaat gebeuren?' 'Legende.' klonk een stem, zoet als stroop. Tahnee Nova glimlachte naar me, maar het was geen hele glimlach. In haar ogen zag ik wantrouwen. 'Geen zorgen,' fluisterde Jacob in mijn oor, 'ze wantrouwt iedereen. Leer haar beter kennen, dan zal ze je wel vertrouwen.' Ik knikte.

Reageer (14)

  • LaJoie

    Mooi!
    Snel verder, zou ik zeggen! (:
    x

    1 decennium geleden
  • toetjebaklava20

    Verder..!!

    1 decennium geleden
  • Sawyer

    verderrrrr

    1 decennium geleden
  • MoonLove

    oké nu ben k echt nieuwsgierig snel verder echt mooi verhaal

    XxxX

    1 decennium geleden
  • Matix

    Verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen