Foto bij 39.

Harry.


'Hoe komen we binnen?' vroeg Harry. Zayn, Liam, Niall, Louis, Eleanor en Perrie hadden beloofd hem te helpen met naar binnen komen.
'Iemand van ons krijgt een ongeluk en moet naar het ziekenhuis?' stelde Louis voor.
Liam rolde met zijn ogen. 'Louis, dat is-' '-een geweldig plan!!' vulde Zayn aan.
Liam zuchtte. 'Dat wilde ik niet zeggen,'
Eleanor en Perrie wisselde een blik. 'Harry, wat vind jij?' vroeg Eleanor uiteindelijk.
Harry zuchtte. Hij wilde Anna heel graag zien, maar om daar een van zijn vrienden in het ziekenhuis belandt? Nee, dat wilde hij niet.
'Ik weet het niet,' zei hij.
Niall stond op. 'Ik offer me wel op, maar het moet niet te ernstig zijn. Anders kan ik volgende maand niet mee op tour,'
Liam protesteerde meteen. 'Nee Niall, we gaan niet omdat Harry zijn vriendin wilt zien, jou in het ziekenhuis slaan of zo iets dergelijks,'
Eleanor zuchtte en nestelde zich tegen Louis aan. 'Dan moeten we iets anders verzinnen,'
'Ik ben boven,' deelde Harry mee en liep naar zijn kamer. Hij had Anna's telefoonnummer, hij kon bellen en hopen dat iemand opnam.
De telefoon ging drie keer over voordat er op genomen werd.
'Hallo, U spreekt met Lilly,'
Harry schraapte zijn keel. 'Hoi Lilly, met Harry,'
'Hey Harry, wat kan ik voor je doen? Als je Anna weer wilt vertellen hoe veel ze voor je betekend en daarna als de naam van mijn broer valt, ieder contact weer verbreekt, ze kan nu even niet aan de telefoon komen,' bitchste Lilly.
Harry zuchtte. 'Lilly, ik weet dat ze in coma ligt. Ik wil haar bezoeken. En sorry dat ik nu eenmaal snel jaloers ben,' zei Harry.
Piep. Piep. Piep. Ze had opgehangen. Dat was dus een nee.

Ik wacht op jullie fantastische reacties x

Reageer (3)

  • HarrysWife

    Lilly is wel extreem zorgzaam of gewoon chagrijnig.

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Haha dat was dan ook weer niet de bedoeling.

    1 decennium geleden
  • CarrotGirll

    Die had ik niet zien aan komrn hahahik dacht dat lilly mega enthousiast ging zijn niet dus

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen