Foto bij Spin the bottle - Niall Horan

Naam: Jet
Leeftijd: 16
Karakter: Spontaan, goudeerlijk en ik zeg altijd wat ik denk. (wat niet altijd even goed uitkomt) Ik ben gek op muziek en gummyberen. Ik wil graag zo vaak mogelijk wat nieuws proberen, en ik hou van veranderingen. Ik word wel snel verveeld als iets me niet boeit. Heb vééél humor, en houd er van om te lachen. Ik voel me wel snel alleen.
Boy: Je mag kiezen, haha. Over wie je het liefst schrijft. Peeta Mellark, of Niall of Louis. (het liefst Peeta, daar zijn bijna geen verhalen van .. )
Idee: Mag je helemaal zelf bedenken hihi.
Gesproken: Het liefst Engels gesproken (als je tegen engelse praat iig) en Nederlands geschreven, maar als je dat niet fijn vind kan het ook gewoon helemaal in Nederlands.

'Jet?' Roept mama. Ik ren naar beneden. Wat zou er aan de hand zijn? 'What's wrong?' Vraag ik als ik zie hoe boos mijn mama kijkt. 'How many times did i tell you not to sign up for free stuff? Nothing is free!' Verbaasd kijk ik mama aan. 'I didn't do anything. Why are you asking?' Mama ziet er echt razend uit, ik begrijp het echt niet... Wat is er nu aan de hand? 'So you stay with this story? You didn't do anything? You didn't apply for any free stuff?' Ik schud mijn hoofd. 'No mam. I didn't do such things. What is wrong?' Ik haat het als mama zo boos is. Zeker als ik niet weet waarom. 'Then how do you explain this?' Vraagt ze en opent de voordeur. Een man staat voor de deur met in zijn handen een pakket. 'Can i please deliver this package, i have 200 other packages to deliver...' Mama zucht en neemt het pakket aan. Wanneer de leverancier weg is kijkt ze mij opnieuw boos aan. 'So Jet. What is this then?' 'I have no idea.' Zeg ik met tranen in mijn ogen. Mama is echt heel erg boos. 'Open it girl. Let's hope for you that it makes sense when you open it.' Ik knik en open de doos. Hoe hard ik ook nadenk, ik heb echt geen idee waar dit vandaan komt. 'There is a letter inside.' Zeg ik zacht. Mama neemt de brief van mij over en kijkt me aan. 'Then we will read it, right?' Ik knik, terwijl mama het begint voor te lezen kruis ik mijn vingers achter mijn rug. Als ik hier verantwoordelijk ben heb ik echt een probleem.

Dearest One Direction Fan

As a member of our fanclub from the very beginning we thought this would be a good time to thank you for that.
To celebrate the fanclub we are holding a Gummy bear event.
You are invited to come and enjoy the candy, music and the boys.


Mama stopt met lezen en geeft de brief terug aan mij. 'It looks like it wasn't your fault after all. I'm sorry i was so angry.' Ik glimlach. 'No problem mam. I'm glad that we could fix it.' Snel lees ik de rest van de brief en kijk mama hoopvol aan. 'Mam, can i go?' Mama zucht. 'Yeah, you can go. On 1 condition.' Met een lichte angst kijk ik haar aan. 'And that is?' Vraag ik voorzichtig. 'I will drive you there.' Ik glimlach en geef mama een dikke knuffel. 'Thanks mam.'

Een paar dagen later is het zover, vandaag is het Gummybeer event. Al de hele ochtend ben ik bezig met de perfecte outfit. Eindelijk heb ik hem gevonden. 'Are you coming?' 'Yeah, almost there.' Roep ik naar mama. Ik ben zo zenuwachtig, zou ik de jongens zien? Zouden ze zingen? Niet veel later zit ik bij mama in de auto. We volgen de bordjes naar het event. 'Where is this thing?' Vraagt mama boos. Dan draait ze om de hoek en zien we een mega grote gummy beer. 'I think it's over there.' Zeg ik met een glimlach. Mama grinnikt en brengt me naar de parking. 'Behave and have fun allright. Call me if you need me.' 'Yeah mam. Don't you worry so much.' Zeg ik, druk een kus op haar wang en stap uit. Op de fansite had ik al gelezen dat er maar 300 mensen uitgenodigd waren. Nu, 300 mensen zijn toch nog heel veel mensen. Binnen staan allemaal tafeltjes. Ik zet mij aan het eerste tafeltje dat ik zie en wacht geduldig af. Om 15uur begint het event pas echt. De organisator vertelt ons meer over hoe het event gaat gaan. 'First we have a gig from 1D.' De man wacht geduldig tot het gegil wat afneemt. 'After that you will have the opportunity to eat a lot of candy. We also have some places where you can make your own gummy candy. But first. Here are Harry! Louis! Zayn! Liam! And Niall!' Het gegil barst nu pas echt goed los. Iedereen loopt naar voor. Ik weet niet waarom maar ik blijf rustig zitten. Van aan deze tafel kan ik alles goed zien. Bij "What Makes You Beautiful" heb ik de hele tijd het gevoel dat Niall naar me kijkt. Ik schud mijn hoofd en laat die gedachte los. Dat gevoel heeft iedereen tijdens een concert. Hij heeft vast geen idee van het feit dat ik hier ook ben.

Na het concert delen de jongens handtekeningen uit. Plots kruipt Louis terug het podium op. 'Hi guys. For those who doesn't have already one of our autographs, we will continue to give them all evening. But please, we want to eat some candy too.' 'A lot!' Roept Niall luid. De fans begrijpen de hint en gaan rustig aan de tafels zitten. Langzaam maar zeker komen de kelners binnen en brengen bergen snoep. 'Can i join you?' Vraagt een jongen. Aangezien ik alleen aan de tafel zit knik ik naar de jongen. Langzaam gaat hij zitten. 'Please, don't start screaming.' Zegt hij zacht. Ik wil vragen waarom ik zou beginnen gillen en draai me naar de jongen. Ik kijk recht in Niall zijn gezicht. Mijn mond valt open en er komt geen geluid uit mijn keel. 'That's a new reaction.' Merkt Niall vrolijk op. 'You said i couldn't scream.' Zeg ik zacht. Niall begint te lachen en rijkt me het kommetje snoep aan. 'Candy?' 'How can i say no?' Niall glimlacht en neemt zelf ook een snoepje. De gesprekken tussen Niall en mij gaan verrassend vlot. Al snel is het 18u. 'Oh no.' Zegt Niall plots en staat recht. 'What's wrong?' Vraag ik bezorgd. Niall draait zich om, doet zijn mond open om iets te zeggen, sluit hem en schudt zijn hoofd. Niall ziet lijkbleek. 'Oh Niall, you got to leave this room.' Zeg ik en duw hem langzaam richting buiten. We komen de security weer tegen. 'What's wrong?' Zegt die een beetje boos. 'He had to much candy.' 'That makes sense. Follow me.' De security brengt ons via de achteruitgang naar buiten. De hele tijd blijf ik bij Niall en wrijf over zijn rug. 'Easy. Just let it come. Just relax. I'll be here for you.' 'Thank you.' Zegt Niall wanneer hij zich wat beter voelt. 'No problem.' 'Going back?' Vraagt hij. 'If you're ready for it.' Zeg ik rustig. 'I think so.' Zegt hij zacht, ik streel over zijn rug. 'Do you want some water?' 'Yeah, that would be lovely i guess.' Ik glimlach en ga met Niall naar binnen. 'I would not touch those candy again.' Niall schudt zijn hoofd. 'Wasn't planning to do so.' Zegt hij en lijkt op slag terug misselijk. Ik geef hem wat water. 'How about we folllow a workshop?' Stelt hij voor. 'Yeah sure.' Ik volg hem, onderweg zie ik allemaal meisjes naar mij kijken. 'They are all looking at me.' Zeg ik. 'Sow? Let them look. You took care of me when i was sick. I want you by my side for the rest of the day.' Mijn wangen kleuren vuurrood, Niall ziet het en begint te lachen. 'Your incredible, do you know that?' Het rood lijkt zich wel te verspreiden net als het warme gevoel dat door mijn hele lichaam gaat.

Bij de workshop leggen ze ons uit dat we met hetzelfde materiaal werken als voor de gummy beren. Alleen mogen we er deze keer van maken wat we zelf willen. Ik begin wat te prutsen in de hoop er een cd van te maken. Terwijl ik mijn uiterste best doe om mijn cd er mooi uit te laten zien blijft Niall zijn creatie voor me verbergen. 'Why can't i see it?' 'Because it's a suprise.' Teleurgesteld ga ik terug verder met mijn cd. 'I'm done i think.' Zeg ik niet veel later en bewonder mijn zelfgemaakte gummy cd. 'It looks lovely. If i wasn't sick of the taste i would definitely eat it.' 'I think that's the biggest compliment you could give to me.' Zeg ik zacht. 'Well my creation is also done.' 'Can i see it?' Vraag ik opgewekt. 'Even more. I made it for you.' Niall doet zijn armen opzij en onthult het mooiste gummy hart dat ik ooit gezien heb. Oké, ook het enige maar hij heeft het wel voor mij gemaakt. Niall drukt een kus op mijn lippen die ik maar al te graag beantwoord.

Voor JetHoran
Weer helemaal niet over je foto maar ik vond dit een leuk verhaal :) Als je over je foto nog een wilt laat je het maar weten :p

Reageer (2)

  • JetHoran

    Super leuk!!!!!

    Je mag natuurlijk altijd nog een one shot maken :$:$
    Maar alleen als het uitkomt hoor :D
    Jou verhalen zijn super leuk!!

    Dankjewelllll

    xxxxxx

    1 decennium geleden
  • jolientje432

    Leuk verhaal
    Niall die eten laat staan?
    Hij was wel heel ziek 😛

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen