HET IS WEER TIJD VOOR EEN Q&A. EN JA JULLIE KUNNEN VRAGEN STELLEN AAN ALLES EN IEDEREEN OVER VANALLES EN IEDEREEN. *zet verschrikkelijk Engels accent op* HOW AMAZING! Heb je misschien een vraag voor Harry's diary to Louis dan stel je je vraag, of misschien heb je wel een vraag voor mijn opa of oom of vader of gewoon voor mij.. Het is gewoon allemaal mogelijk! Dus... Vraag maar raak ik zal alles zo eerlijk mogelijk beantwoorden.. :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • LynnieTomlinson

    To Louis" He Lou ik begin mij nu echt zorgen te maken, net als Haz kan ik het ook niet meer aan. Ik zou wel willen huilen. Maar ik kan het niet, Omdat ik mij herinner dat ik sterk moet blijven voor Harry..
    Waarom ben je eigenlijk weg gegaan??
    Stukje taart?
    to Haz" Hey Hazza Ik vind dit zo naar voor je ik wou dat ik je kon helpen."
    Wat vind je leuker blond of bruin haar? Krullen of stijl
    Knuffel nodig??
    to Liam" Hi Li! Ik vind het echt zo erg voor jullie allemaal. Ik hoop echt dat jullie hem kunnen vinden All luck of the world' Wat wil je doen om hem te vinden? mag ik helpen??
    Krullen of stijl? sport je mee woensdag? ik spin elke woensdag *knipoogt*
    Knuffel van Lynnie nodig??
    to Zaynie" Hee Zayniee Mag ik jou en Harry helpen hem te vinden??
    Wat zou jij doen als ik nog maar 1 uur te leven had?(I know komt hard aan he ) ;)
    Knuffel van Lynniee????

    to Nialler"Heey Ni Ik wens je alle geluk met het zoeken van Louis, Ik wil graag mee helpen mag dat???
    Ook naar jou de zelfde vraag niet cheaten Ik wil een ander antwoord als Zayn! Wat zou jij doen als ik nog maar 1 uur te leven had??
    Knuffel??

    to you ! I Love this story!!
    Quizlet besties worden?? hehe
    Heeell veeeel succes met je verhaal verder xxxx

    1 decennium geleden
  • Qsdfghjklm

    Vragen voor de Q&A:

    Aan Louis:
    godverdomme Louis waar zit je in hemelsnaam?
    Besef je wel hoeveel pijn je Harry doet?

    Aan jou:
    Waar haal je inspiratie voor je verhaal?
    Lievelingslied van one direction?
    Lievelingslied van 5 seconds of summer?
    Favo van 5 seconds of Summer?
    Heb je Twitter?
    Hoe oud ben je?
    Woon je in België of Nederland?
    Gaat dit verhaal nog lang duren? (Dat hoop ik echt)
    Haarkleur?
    Broek of rok?
    Welke richting doe je op school? (Als je nog op school zit)
    Oh, Harry blijft toch leven??

    Oké, dat waren ongeveer mijn vragen :)
    Snel verder! X

    1 decennium geleden
  • Cliffaconda

    aaaw !!

    Q&A vraagjestijd !!!
    -Harry:
    het komt goed, je moet en zal Louis vinden !!!
    wil je een knuffel? xoxo

    -Niall
    IK HEB TAART VOOR JE EN JE KRIJGT DIE ALS JE MEER IN HET VERHAAL KOMT !!
    weet jij toevallig waar Louis is?
    knuffel?

    -Liam
    zeg waar Louis is als je het weetpleaaassseee!!!!
    knuffel?
    wil je samen met me gaan sporten? en als je gaat zweten mag je gerust je shirt uittrekken ;)

    -Zayn
    knuffel, Bradford badboy?
    waar is Louis, weet je dat?? (zo ja, weten de andere het ook???)

    -Louis
    KOMMMMMMMMMMMMMM TERUUUUUUUUUUUUG JE LAAAT HARRY DE LIEVE EN SCHATTIGE JONGEN VERGAAN VAN PIJN EN JIJ MOET HEM GENEZEN NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!!
    knuffel???

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen