*1 jaar geleden*

Anouk/Vita POV

de telefoon ging en snel nam ik op. het was mijn moeder: schatje papa ik je broertje en zusje komen nu naar huis goed? sorry dat het zo laat werd moet nu hangen bye schat. Oke snel opruimen ik bedoel dat mijn ouders naar dat feestje gingen leuk. Ze dachten dat ik huiswerk ging maken maar stiekem had ik zo mijn eigen feestje gemaakt. Na alles af te hebben gedaan en opgeruimd wat me ruim 3 kwartier heeft gekost ben ik klaar. Ik zet de tv op ziggo xite en ga luisteren. als mijn ouders na 1 uur nog niet thuis zijn begin ik me dingen af te vragen. De vrienden van mijn ouders wonen maar 30/45 minuten verderop. En er was geen file wat dat vertelde ze net. Het zal wel ze zullen waarschijnlijk nog even zijn wezen kletsen. Ik ging op de bank liggen en probeerde te gaan slapen wat uiteindelijk lukt. Ik werd opgeschikt door de bel. Ik keek wie belt er nou om 1 uur `s nachts nog aan? Ik pakte de honkbal knuppel die mijn vader achter de kast heeft liggen en loop naar de voordeur toe. Ik trek hem open en laat de knuppel met schrik vallen als ik de agenten zie. Bent u mevr. Blezer Vita of Anouk Blezer? vraagt 1 van de agenten. Langzaam knik ik en laat de agenten binnen. Willen jullie wat te drinken vraag ik? maar ze hoeven niks. Voor mezelf pak ik weel een glas water aangezien ik een beetje een shorre stem had van het slapen. Met het glas loop ik naar de agenten toe en leun tegen de tv kast aan. Dus vertel eens zei ik. De agenten keken elkaar aan en toen zeiden ze iets wat mijn leven veranderde. Je ouders zijn omgekomen bij een ongeluk. En mijn broertje en zusje schreeuwde ik. Je zusje was op slag dood en je broertje was nog even bij bewustzijn. Hij zij bel anouk bel vita en zeg dat ik van haar hou. En toen stierf ook hij. Ik gooide het glas met een zwaai naar de muur. Dit is een leugen dit is een leugen jullie liegen ik droom maar. Maaaaaaaaaaaam maak me wakker schreeuwde ik. Meisje rustig. Het is geen grapje of droom het is echt. Het spijt ons. Is er iemand die we kunnen bereiken? ik weet niet alleen mijn opa en oma maar die wonen ver weg. En mijn andere opa en oma zijn op vakantie. Ow zei de man. Je ooms of tantes? die hebben mijn familie laten stikken die hoef ik gewoon nooit meer te zien. Misschien mijn beste vriendin? of de buren? stelde ik voor. Nee meisje alleen familie. De andere man die blijkbaar was weggelopen kwam terug. Heb je een oom die jerom heet? ja zei ik. Mooi pack your bags je gaat door logeren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen