Foto bij 99.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • GossipGirl21

    veel te lief.

    6 jaar geleden
  • Adamantium

    Hij blijft ook gewoon lief hè. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, aangezien ze alsnog wel mee gaat xd.

    9 jaar geleden
  • Thangurel

    Ik ben het een beetje met Underhill eens.
    Het is niet juist dat hij ''bevoorrecht'' is om met Alyssae te trouwen (ja, dit is wel zo, ze is namelijk uitgehuwelijkt), maar aan de andere kant... Thranduil is zijn oom en hij is opgegroeid in een gemeenschap, een wereld met de tradities, normen en waarden dat uithuwelijken en vrouwen opeisen goed is. Tja, dan weet je ook niet beter...

    9 jaar geleden
  • Grindelwald

    Hmmm. Die laatste gedachten zijn toch wel... gemeen of zo. Want hij weet dat ze niet van hem houdt en toch is hij blij dat ze met hem gaat trouwen... Daar kan je toch nooit gelukkig van worden? Niet dat Thranduil dit verdiend... Eigenlijk had Alyssae dit verdiend, maar aan de andere kant heeft Thorin haar al zo veel pijn gedaan, dat dit echt onvergefelijk is. Ook al is zij niet geraakt.

    Pfff Ik ben al bijna bij hoofdstuk 100! :'D Dat schiet lekker op! Ik kan niet wachten om aan Eclipse of Hearts te beginnen n.n

    9 jaar geleden
  • Jarnsida

    Ik hoop niet dat Alyssae van haar gevoelens voor Thorin afziet hierdoor, want ik heb geen behoefte om Thranduil te gaan haten, hij is zo lief

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen