Foto bij 100.

Jaa, het eerste Hobbit verhaal dat 100 hoofdstukken heeft gehaald!
Is dat geen reden om alle 1D-fans te showen dat Midden Aarde rockt? ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • LynnBlack

    OMG ik heb al vaak op het punt gestaan in schreeuwen uit te barsten tijdens dat ik iets leest maar nu had je me echt zover dat ik mijn laptop even langs de kant moest plaatsen om weer tot kalmeren te komen, OMG echt ik heb hier even mijn vuist tegen mijn muur geslagen en awhtch that hurt maar het was het waard, DAMN THRANDUIL I KILL YOU!!!! Step back or this werewolf is going to give you most painful death! I SWEAR IT'LL BE MUCH MORE PAINFUL THEN AVADA KEDAVRA!

    1 decennium geleden
  • Schack

    Ik krijg ineens sterk de neiging om Thranduil met een koekenpan tegen zijn hoofd te slaan. (Denk je dat deze reden genoeg is om me op de een of andere weirde magische manier naar Midden Aarde te krijgen?)
    Dit is het beste jubileum-hoofdstukje ooit. Meestal komt er bij hoofdstukje 100 een zoetsappig liefdesverhaaltje of wordt er beschreven hoe de vogeltjes vrolijk rondvliegen, maar dit hoofdstuk laat precies zien waarom ik deze story wil lezen en herlezen en nog een keer herlezen. (Zo, denk daar maar eens over na, iedereen die ontevreden is met dit gewelddadige hoofdstukje.)
    Trouwens, ik begin bang te worden dat ik inmiddels verliefd ben op Thorin. Oeps? Sorry Alyssae, maar ik ga Thorin stelen. (Nu maar hopen dat ik tijdens de ontvoering niet een hamer op mijn hoofd krijg. Daar zie ik Alyssae namelijk wel voor aan... Desnoods een pijl in mijn hart. Autch.)
    Xx

    1 decennium geleden
  • Adamantium

    MUAHAHAHHAHA YEEAAHH !! Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Kauwgomjunky

    super snel verder Xx

    1 decennium geleden
  • Jarnsida

    Thranduil is vanaf nu officieel de grootste eikel die er bestaat dus om Thorin's woorden even over te nemen: Imrid amrad ursul. Dat wens ik je toe Thranduil!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen