Foto bij Zayn malik

Ik loop naar de deur, kijk nog een keer om of ik Niall niet zie. Nu is dat het geval ook. Klein smeekgebedje naar boven. Zo van "Wie daar ook boven is, laat Niall niet tevoorschijn komen of ontdekt worden" En doe de deur open. "Zayn, waar was jij met je hoofd. We hebben een mega groot probleem." "Hoezo?" Ik probeer zo rustig mogelijk te blijven. "Niall is pleiten. We moeten hem vinden." "Waarom? Sinds wanneer maak jij je druk om Niall?" "Denk na Zayn. Niall is weg. Hij kan naar de politie gaan. En zeg dan maar dag met je handje naar je vrijheid." "Okee. Ik ga al mee zoeken. Maar ging Niall niet naar demi?" Niall en Demi Lovato zijn vrienden. Vraag me niet waarom. En ik weet dat demi nu ook in Town is. "Daar hebben we nog niet aan gedacht." Liam had het meer tegen zichzelf dan tegen mij. "Weet je, jij moet hem bellen." "Waarom ik?" "Omdat hij jou het meeste mag. En zeg hem paddo's mee te nemen op de terug weg." "Is dat de enige reden dat Niall terug moet komen?" "Ja, we hebben geen paddo's meer en we hebben echt nog wat nodig vandaag. Wat dacht je anders waarvoor ik Niall wilde?" "Geen idee. Maar ik ga bellen." "Tot zo." Dit meent hij niet. Ik sluit de deur en loop naar het bed. "De kust is veilig" "Voor nu" Hoor ik zachtjes onder het bed vandaan. Niall komt onder het bed vandaan. "Ik moet maar gaan." "Waarheen?" "Paddo's halen." En hij loopt de kamer uit.

Reageer (3)

  • Paardenvriend

    Bruh. Ik lees deze storie nu voor de 38379237927x en ik heb op sommig stukjes nog geen reactie gegeven. Ik vind dit echt zielig voor Niall. Die lieve jongen...

    7 jaar geleden
  • Niallerslove

    Zo sneu hoe ze Niall gebruiken..

    7 jaar geleden
  • CliffordIdiot

    Snel Verder Xxxx
    Love The Photo of Zayn!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen