Mercedes Kendrick.


Trots kijk ik mijn broertje in zijn lichtbruine ogen. Bentley Kendrick. Een paar dagen geleden is dit kleine wezen geboren. Ik leg Bentley op mijn borst en binnen enkele seconden is hij vertrokken. Tegen mij aan kruipt Romanée-Conti, ookwel Conts genoemd. Mijn ouders hebben een voortuin aan geld, en willen dat maar iets te graag laten zien. In dit gezin, leven 4 kinderen. De oudste is 19, de jongste is 4 dagen. De oudste is Aston, van Aston Martin. Hij is dus 19 jaar, en studeert rechten. De tweede in dit gezin ben ik. Mijn naam is Mercedes en ik ben 18 jaren oud. Nu zit ik nog op het Domanicius college, mijn laatste jaar.Hierna wil ik net zoals Aston rechten studeren. Mijn moeder is advocaat, het zit dus in het bloed. Tien jaar geleden is het mooiste meisje ter wereld geboren, mijn zusje. Romanée-Conti. Zij is mijn kleine prinsesje. En nu, 4 dagen geleden is een ander klein wondertje geboren. Bentley. Elke dag wordt de deur plat gelopen, iedereen wilt hem zien. Best ziellig voor Romanée. Ze krijgt nu amper aandacht, met zo'n kleintje erbij. Mijn vader zit nu op Dubai, voor een belangrijke zakendeal. Hij is eergisteren weg gegaan en komt over een week weer terug. Het perfecte leventje, geen zorgen.

Doorgaan?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen