ik hoop dat ik niet al te veel heb overdreven bij Angelique =S

‘Guardians of Time’ werd opgesplitst en het was duidelijk te zien dat er meer leerlingen voor automechanica kozen. Heel normaal, als je weet dat dat er meer jongen in de groep zijn, dan meisjes. Toch waren er een paar jongens die toch nog voor technologie kozen. Meneer Downey wachtte met zijn groep in de garage. De rede was: Meneer Ackles, die met de Impala de garage in reed. Angelique viel haast flauw toen ze haar spiegelbeeld in de glimmende zwarte lak zag. Ze kon zich nog net vast grijpen aan Lucas. Meneer Ackles stapte uit, helemaal gekleed zoals hij Dean speelde en Angelique werd rood tot achter haar oren.
‘Zo te zien heb ik de meerderheid’ zei meneer Ackles.
‘Inderdaad. Maar dat betekent niet dat we niet minder goed zijn’ Meneer Downey draaide zich om.
‘Toch?’ Iedereen stak zijn vuist in de lucht.
‘Zo mag ik het horen. Goed. Volg mij maar’ Meneer Downey verliet de garage en ging met de lift naar de kelder.

At Mr. Downey...

Het lokaal lag vlak in de hal tegenover de bowlingbaan.
‘Ik zorg ook voor de elektriciteit’ zei meneer Downey. Hij opende het lokaal en alle ogen gingen wij open staan.
‘Welkom in mijn klas. Ik weet het. Het lijkt op dat van de films, ja. Ik vind het niet slecht’
‘Niet slecht? This is amazing!’ zei Yazmyne.
‘Is hier ook Touch screen? Ik bedoel: zoals in de film?’
‘Ja zeker. Maar dat leg ik jullie een ander keertje uit. Eerst kennismaken. We mogen dan met veel minder zijn, toch denk ik dat we niet aan de eerste les geraken’

At Mr. Ackles...

‘Dus...omdat we toch niet aan de eerste les komen, heb ik de Impala kunnen mee nemen, om hem aan jullie te tonen’
‘Aardig gelukt’ zei Jack.
‘Angelique ging bijna van haar stokje’ zei Kevin.
‘Heb ik gemerkt? Grote fan van Supernatural?’ vroeg meneer Ackles.
‘Man! Je hebt geen idee!’ zei Jack. Meneer Ackles lachte.

Later...

‘En hoe was het? Was de auto zoals in de serie? Is hij er nog?’ Het moment dat ze de andere zag, is ze meteen op hen afgerend, om hen met vragen te overspoelen.
‘Je had er bij moeten zijn! We hebben ze zelfs in mogen zitten’ zei Kevin.
‘En je voelde meteen die...sfeer die meestal voelt als je naar ‘Supernatural’ kijk! Jammer dat jij er niet was!’ zei Jack.
‘Jullie hebben in de auto gezeten?’ schreeuwde ze door de gang. Haar zenuwen konden het ieder moment begeven.
‘Helemaal niet!’ zei Sam.
‘We mochten hem niet eens wassen’
‘Nu heb je het verpest’ zei Jack, met een pruillipje.
‘Jullie gaven me bijna een hartaanval’ zei Angelique. Ze probeerde wat te kalmeren, maar door de grijns van de tweeling, ging het niet zo gemakkelijk.
‘Hoe was het bij jullie?’ vroeg Sam.
‘Geweldig. Het lokaal ligt in een hal, tegenover de bowling baan’ zei Yazmyne.
‘Jammer dat we geen les kregen’
‘Jammer omdat jij het Touch screen niet kon gebruiken’ zei Britt.
‘Weet je hoe cool dat dat is? Niet normaal’ zei Yazmyne.
‘Amazing, zal je bedoelen’ zei Britt. Yazmyne lachte.
‘Wat hebben we nu?’ vroeg Lucas.
‘Biologie’ zei Angelique.
‘Ligt naast het Wiskunde lokaal’
‘Tof. Over planten gaan studeren’ Kevin en Jack hadden er niet veel zin in.

Reageer (2)

  • Batman91

    prachtig

    1 decennium geleden
  • HiIson

    Yeey, eindelijk weer een nieuw hoofdstuk! (:
    Snel verder!! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen