Foto bij Nothing to do, nothing to eat

Ik word wakker door een hard gelach en gekrijs. Ik sta slaperig op en loop naar de woonkamer, waar het geluid vandaan komt. Ik zie mijn moeder mijn zus kietelen en ze giert het uit op de bank. Mijn zus is anders dan ik. Ze is dol op strakke kleding, heeft elke week een ander vriendje en is mooi dun. , Voortaan toch maar eerder je nest uitkomen?' vraagt mijn moeder lachend. Mijn zus Arika heeft tranen in haar ogen van het lachen en knikt. ,Gaan we nog wat doen vandaag mam?' vraag ik. ,Nou er is een grote verbouwing aan de gang in het winkelcentrum dus ik denk het niet.' antwoord ze simpel. Ik knik en loop terug naar mijn kamer om de gordijnen open te doen. Ik loop naar mijn kleine bankstel in mijn kamer en laat me erop zakken, met mijn tablet om even op facebook te gaan.

Ik kijk op de klok die op mijn nachtkastje staat en zie dat het 3 uur is. Mijn broer komt de kamer binnen en ik zeur: ,Waarom gaat de tijd zo langzaam?' Hij haalt zijn schouders op. , Wil je iets eten?' Ik schud mijn hoofd. ,Mijn menstruatie komt er weer aan, ik voel me niet zo lekker.' Hij knikt en loopt mijn kamer uit. Ik zucht opgelucht omdat mijn broer me geloofde, en ik dit keer niet eens een leugen vertelde.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen