De volgende morgen wordt je wakker door je moeder.”En vind je het mooi?” “Ja mam, geweldig. Hoe laat is het?” “één uur al lieverd. Tijd om op te staan.” Je hebt zo’n chique moeder, echt een dame, een beetje een huppelkut. Helemaal jou tegengestelde. Je houd van skaten,stevige gitaarsolo’s,drummen,zingen(maar dan wel stevige, geen opera,zoals je moeder je ooit aanbood),in de stad rondhangen, tekenen,....


(in deze quizlet komen TH in voor mensen... de vorige ook maar dat zal je wel niet door hebben gehad. die ogen die naar je keken in de auto waren die van Tom en Bill...maar dat zal je straks wel te weten komen)

Ja!!! Doe zo verder meis
‘Laat ze eens wat zien, Kate.’ Dacht je. En je deed gewoon verder. De ene truck na de andere. Nu waren ze wel stil. En je hoorde “Moet je kijken!” “Ooh,geweldig!” “Zie haar gaan, ze is echt goed!” en je kreeg een smile op je gezicht. Na enkele uren had je geen zin meer en skate je naar huis. De weg was weer helemaal voor jou en je kon je weer niet inhouden, dus deed nog enkele trucken. Toen je voor je deur stond, kwam er een jongen aan op een skateboard. “Hey, uhm... hoe heet je?” Jij:”Kate. Waarom?” “Nou, uhm... zou je morgen nog eens willen komen skaten? Maar dan samen met ons?” je keek hem aan:”Ja, dezelfde plaats, zelfde tijd?” De jongen:”Oké. Tot morgen!” en je ging naar binnen. Raar. Heeft hij nog nooit een skatend meisje gezien?

(

Reageer (2)

  • PinkxMuffin

    mooi
    wat vind jij daar slecht aan joh!
    ...
    mag ik em vn je ovrneme, als jij er tog nie meer aan schikt te werke?
    x

    1 decennium geleden
  • JustJessey

    Mooie quizlet, mooi meisje...jaloers op haar haar ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen