Foto bij O22.

‘Meisje, het spijt me.’ Jonah probeerde mij beter te laten voelen. ‘Het ergste is dat ik niet zomaar een ander appartement heb en anders zit ik straks met die jongens. Daar heb ik geen behoefte aan.’ Hij knikte. Ik bedacht mij dat ik mijn spullen nog in de auto had liggen. ‘Jonah, kan je even helpen? Ik heb kleding gekocht voor vanavond, ik ga namelijk uit. Wil je kijken of het mooi is? Trouwens, ga je mee?’ Hij knikte en ik pakte de spullen in de auto. Toen ik binnen was liep ik gelijk door naar boven. ‘Je kamer is echt mooi..’ Zijn mond stond een stukje open. Ik liep naar de badkamer en kleedde mij om. ‘Je bent prachtig.’ Ik knikte en Christina kwam binnen lopen. ‘Ga je vanavond uit?’ Ik knikte. ‘Ga je mee?’ Ze glimlachte. ‘Ja, natuurlijk!’.

Daar stond ik dan in die club, met mijn gedachte op een plek en dat was bij hem. 5 Weken waren er pas om en straks zou hij misschien wel bij zijn moeder aan komen. ‘Kom op Audrey, we gaan een leuke jongen vinden voor je!’ Riep Alice. Zeker was ik er niet van, ook al liep ik wel achter haar aan om een leuke jongen te vinden. Een paar uur later werd ik wakker in een huis, maar kende het niet. Foto’s over de grond, lege flessen alcohol en kledingstukken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen