Foto bij 102.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • LynnBlack

    OMG Alyssae je moet iets doen! AAAAAAAAAARRRRGGGHHH waarom! Ze is verdomme een prinses idioten! I always hated Bard for these words but let me tell you one thing Thanduil 'You have no right! NO RIGHT TO TREAT A DWARF PRINCE LIKE THIS!' Kan iemand hem ook eens de geniale quote van Sirius Black voorleggen alsjeblieft?
    "If you want to know what a man’s like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals." THIS! Thranduil the great elven king is why I would like to see you getting killed at the end of the story, a long and painful death is what you deserve! ARGH i'm just so done with him can't you let Smeagol eat his head off?

    1 decennium geleden
  • Frey_

    I KNEW IT! I KNEW IT! Omg, ik ben zo blij dat het een hallucinatie van Thorin was! *springt door de kamer*
    Nu is je kans Alys, heal him! Make him better! :Y)

    1 decennium geleden
  • dineniel

    Hoe langer hoe meer ik thranduil wil voeren aan de warg en orks en alle andere verschrikkelijke wezens in midden aarde. Thranduin en Alyss zullen wel een paar helingsmanieren kennen om Thorin te helpen. toch?(huil)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen