Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 20
Familie: Haar familie is vermoord.
Jaar: 5
Karaktereigenschappen: Vriendelijk, creatief, rustig, lief, beheerst
Geschiedenis (dat geschreven is in andere verhalen) :
Moon heeft op Beauxboutons gezeten en woonde dus in Frankrijk. Ze is aangeraakt door een maanelf en daardoor uitverkoren om de balans van goed en kwaad in staat te houden. Wanneer alle maankinderen zijn vermoord, zal de wereld in het verval raken. Ze heeft leren tijdreizen en redde een kind tijdens de Franse Revolutie van de dood. Ze nam hem mee naar haar eigen tijd, waar ze voor hem zorgde. Ze kreeg een relatie met Li, maar hij moest betrekken om haar te beschermen, want Zoe wilde haar vermoorden. De wereld werd verwoest en ze vluchtte naar het jaar 5000nogwat. Hier werd ze door Zoe en een Mahjarrat achterna gezeten, die haar wilde vermoorden. Het lukte hem uiteindelijk en ze stierf, maar vlak daarvoor gaf ze nog wat van haar kracht door aan de jongen die ze gered had, Luuk, en bleef er nog wat goeds in de wereld.
Bijzonderheden: Ze kon tijdreizen, hadlevende bloemetjes in haar haren en glinsterde in het maanlicht, maar nu niet meer.
Relatie: Ze had een relatie met Li, maar die heeft ze verbroken nadat hij vreemdging.
Toverstok: 11 1/2 Inches, Dragon heartstring, slightly yielding, Cypress.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen