Volledige naam: Brian. De achternaam ben ik vergeten xD
Geslacht: Man
Leeftijd: 17
Familie: Zijn ouders zijn gewoon oud geworden en hij is enig kind.
Leerjaar:5
Karaktereigenschappen: Vriendelijk, rustig, beheerst, behulpzaam. Hij heeft eigenlijk een hart van goud en zoekt altijd naar de positieve eigenschappen van mensen.
Hobby's: Zwerkbal
Geschiedenis (dat geschreven is in andere verhalen) : Brian zat in 2009 op Zweinstein. Daar was hij goed bevriend met Aenea en eigenlijk was hij verliefd op haar. Aenea ging het slechte pad op en Brian probeerde haar tegen te houden, waarop ze boos werd en hem voor het leven verminkte. Brian gaf Nick de schuld van Aeneas verandering en heeft hem altijd erg gehaat. Van Aenea is hij blijven houden. Hij is met Sam getrouwd en heeft twee? dochters gekregen, hoewel hij nooit van haar gehouden heeft zoals hij van Aenea deed. Hij heeft volgens mij uiteindelijk zelfmoord gepleegd. In 5000 kwam hij op magische wijze weer terug op aarde en daar heeft hij nog even met Aenea liggen rollenbollen. Aenea raakte zwanger en hoefde het kind niet. Brian is om een of andere reden weggevlucht. De resterende jaren heeft hij samen met zijn beste vriend Sykes een soort rebellenleger gesticht tegen de vier heersers.
Relatie: Hij is met Sam getrouwd, maar hij heeft altijd van Aenea gehouden.
Toverstaf: 13 3/4 inches, Unicorn hair, Rigid, Fir.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen