Geslacht: vrouw
Leeftijd: 16
Familie: Haar moeder was een dreuzel en heeft haar op straat gezet. Haar vader was een piratenkapitein en heette Joachin. Ze heeft ook nog een 23-jarige broer, Jasper.
Leerjaar: 5
Karaktereigenschappen: kalm, vriendelijk, heeft een heel slecht zelfbeeld, eenzaam, lief.
Hobby's: kleding ontwerpen
Geschiedenis (dat geschreven is in andere verhalen) : Adrienne is ten vondeling gelegd en uiteindelijk door een oude heks opgevoed, die stierf toen ze negen jaar was. Daarna werd ze door een slavenhandelaar gevonden en verkocht. Ze kwam op het landgoed van de familie Bunardi terecht, waar ze verliefd werd op Tomas, die ze op haar zestiende jaar leerde kennen op Zweinstein. Ze zat in Griffoendor en omdat ze ongeletterd en snel bang was, had ze weinig vrienden. Toen er een Noorse tweeling op school kwam, maakte ze voor het eerst vrienden. Ze kon ook goed opschieten met Quinn en Esteban, de laatste werd ook op haar verliefd en ze ontwikkelde ook een beetje gevoelens voor hem. Haar hart lag echter bij Tomas, die haar niet zag staan (of deed als of in ieder geval). Uiteindelijk kwamen ze er toch achter dat ze elkaar leuk vonden en kregen ze een een relatie, die nogal kort duurde doordat ze vermoord werd (zie verhaal bij Tomas).
Bijzonderheden:
Relatie: Met Tomas.
Toverstaf:: 12 1/4 inches, Unicorn hair, quite flexible, Red oak

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen