Volledige naam: Tomas Bunardi
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Familie: Zijn ouders zijn dood. Hij heeft nog een zus: Sophia, maar die is in de andere tijd achtergebleven.
Jaar: 5
Karaktereigenschappen: zelfstandig, avontuurlijker, onzeker in de liefde, dol op rijkdom, koppig, eigenwijs, bindingsangst.
Geschiedenis (dat geschreven is in andere verhalen) :
Hij is in 1794 geboren en behoorde tot een rijke familie. Hij ging echter rond zijn zestiende van school om de wereld te verkennen en sloot zich bij een piratenschip aan. Op zijn twintigste besloot hij toch nog het laatste jaar af te maken en werd daar verliefd op Adrienne. Ze was zijn dienstmaagd en daarom draaiden ze lang om elkaar heen. Onder leiding van Hermes maakten ze een heel avontuur mee. Uiteindelijk kreeg hij wat met Adrienne, maar verpestte hij dat door zijn woedeaanvallen en jaloezie. Ze kregen ruzie en Tomas ontmoette een man die hem opdroeg om een brief af te geven bij een Russische spion. In ruil daarvoor kreeg hij een reeks aan rijkdommen en mocht hij een wens doen. Uiteindelijk gaf hij de brief in verkeerde handen af en kreeg hij een kistje mee waarin een demon zat. De demon zou zogenaamd alles doen wat Thomas' zei, maar toen Tomas hem losliet, vermoordde het wezen Adrienne. Sindsdien heeft hij nooit meer van een vrouw gehouden.
Bijzonderheden: -
Relatie: met Adrienne.
Uiterlijk/Foto: Zonder piercing.
Toverstaf: 13 1/4 inches, Phoenix feather, Supple, Elm

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen