OKee, het is niet zo'n interessant verhaal, maar het is een droom:)

Okee ik ging kijken op magister welke toetsen wij allemaal hadden voor de aankomende week, en toen zag ik dat ik maandag de eerste 2 uur huiswerk had opgekregen en de rest van de uren( in totaal 4) alleemaal toetsen waren. Dinsdag waren er maar 3 toetsen, woensdag 5 en donderdag niks. Vrijdag weer 4 toetsen( volgens mij ik weet het niet meer zeker. )
Ik helemaal in de stress, maar ik kwam erachter dat dat geen nut had dus ik ging maar een eindje rijden met de auto. Ik kan ook niet autorijden maar ik dacht: dat kan toch niet zo moeilijk zijn? Dus ik achter het stuur kruipen en vet chill langs weggetjes rijden.
Toen moest ik door een heel smal weggetje. Plots kreeg ik ook nog eens een hele brede en lange auto(Weetjewel, zo'n dure). Okee, ik moest toegeven dat het voelde alsof ik veel $wag had, want ik boedoel: een 14- jarige die in een mega dure auto rijdt.
Maar ik moest wel door dat straatje heen. Hoe zal ik dat eens doen? Nou, gewoon niet :) toen hield de droom op:$

Reageer (2)

  • Proof

    haha nee de vorige was van eergister maar ik had m nog niet geactiveerd....

    1 decennium geleden
  • Tourniquette

    Whaaaat ?

    Heb je deze en de vorige in één nacht gedroomd? ?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen