Foto bij Real 39.

Hoii mensjes.
Wauw acht reacties en gewoon drie kudo's op het vorige hoofdstukje! Wauw wauw wauw!
Jullie vonden het net zo min leuk als ik dat vond. Verschrikkelijk hoofdstuk! Maar het voegde wat toe aan het plot. Sorry?
Ik heb een vraagje. Zoals een paar van jullie misschien weten zit ik in de schoolkrant van mijn school en deze editie moet ik de horoscoop schrijven. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat zou moeten doen, dus als je tijd en inspiratie hebt, zou je dan een horoscoop voor één sterrenbeeld of zo naar me toe willen sturen in een pb. Ze hoeven maar rond de honderd woorden te zijn of misschien zelfs nog wel minder want anders is er niet genoeg plaats. Dus iemand? Je zou me er ongelofelijk mee helpen en ik weet dat het misschien een beetje een vreemd verzoek is, maar het zou echt heel fijn zijn.
Anyways, enjoy this chapter and I love you. Like always...
Lots Of Love.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Shanx_x

    Ahw.. arme Lexi en harry hoe dom kun je zijn om nu te denken dat alles goed komt!!
    Snel verder

    Xx

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Een man moet weten wanneer hij afstand moet nemen, anders is hij nog een jongetje...
    Wijze woorden, vind je niet xD het verbaasd me dat ik ze zelf bedacht heb... of ergens ooit eens heb gehoord of gelezen en onthouden xD ook al een prestatie voor mij xD

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden
  • 1DLoverr1D

    Wow dit is zoo mooi met al die gevoelens. Ik sna p lexi compleet. Alleen harry niet..
    snel verder!!!!!

    1 decennium geleden
  • Louisgirl

    Wauw. Ik heb er geen woorden voor.
    Dit verhaal is zo echt! Ik voel iedere emotie.
    Het is zo'n mooi verhaal!
    Snel verder alsjeblieft.
    Xxxxxxx.

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    En de logica van Harry is zojuist de deur uit gewandeld. Denkt hij nou serieus dat het zo goed komt?

    Voor wanneer heb je de horoscoop nodig? Ik wil je namelijk wel helpen. als je er echt niet uit komt kan je natuurlijk bij andere horoscopen kijken, als je dat nog niet hebt gedaan.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen