Foto bij Real 40.

Wauw! Bijna tachtig abo's.
Like whut???????
Daarom dit extra lange hoofdstukje precies op tijd. Om de dag had ik gezegd toch? Ik ga proberen om dat sowieso vol te houden, maar ik ga ook proberen om zo vaak mogelijk elke dag te posten.
In ieder geval, ik heb dus nu net in drie kwartier(iets minder omdat ik een vriendin naar haar les bracht) zo ongeveer duizend woorden geschreven. I am proud.
Zelfs al is het grootste gedeelte van dit hoofdstuk sms'jes. I don't care! I wrote them.
And wauw!!!! Ik had op het laatste hoofdstuk gewoon acht reacties én (alsof dat nog niet genoeg is) gewoon 5 kudo's!!! Dat is precies zoveel als mijn kudorecord.
THANK YOU SO MUCH!! YOU GUYS MEAN THE WORLD TO ME!
Nog even over de shout-outs. Blijkbaar wil niemand echt een shout-out want ik heb niets gekregen en ik heb geen idee wie ik anders nog een shout-out zou moeten geven, dus daarom maar geen shout-out.
Nog bedankt voor de mensen die hebben aangeboden om een stukje van een horoscoop voor me te schrijven. Ik vind jullie allemaal stuk voor stuk heel heel heel heel lief!
Jup nog een lijn.
Voor alle mensen die the Vampire Diaries kijken/hebben gekeken/hebben gelezen je weet waarschijnlijk wel dat Vervain het anti-vampierskruid gebeuren is. Nou het Nederlands daarvoor is Verbena en mijn moeder heeft een zeep gekocht met Verbena. How Cool is that? Ik ben nu dus heel goed beschermd tegen vampieren.
Oké, dat was het.
Without further ado.
Enjoy this chapter and I love you. ♥
Lots Of Love.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Louisgirl

    Lexi!! Dat kan je wel!! Je houdt van Harry, remember!
    Don't forget that!!
    Snel verder Xx.

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Gewoon terug slaan!!

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden
  • AllDayDreams

    Ja! Dat kan ze wel! :(
    Snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen