Foto bij memorie   daphne en niall

Naam: Daphne

Welke 1D boy: Niall.

Uiterlijk: Lang blond haar (tot kont), Fel blauwe ogen, Lang.. Erg dun en veel sneeën op arm,buik en benen.

Situatie: Daphne is een meisje die veel gepest word om haar uiterlijk, ze is namelijk Emo. Ze heeft maar 1 beste vriend dat is Dylan. Ze gaat heel veel met hem om en is ook een beetje verliefd op hem. Door het pesten snijd ze zichzelf. Ze is het zusje van Niall. Ze gaat ook heel veel om met 1D. Ze kan er niet meer tegen dat ze gepest word en probeert vaak zelfmoord maar altijd houd iemand van 1D haar tegen. Op het laatste pleegt ze wel zelf moord. Niall en de andere zijn er natuurlijk heel kapot van. Op een concert gaan ze ook denken aan haar en gaan iets organiseren. Tijdens het concert gaan ze een klein stukje van een zelf bedacht liedje over haar zingen en blijven ze 1 minuut stil. Natuurlijk gaan alle fans met lampjes zwaaien tijdens dat stukje. Dylan mag een verhaaltje vertellen en Niall gaat ook een verhaaltje over haar vertellen maar begint te huilen en rent weg.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Memorie

    thanks, het is ontzettend mooi!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen