Foto bij 103.

Ik ben Courage trouwens aan het vertalen voor op een Engelse site. Zijn er mensen die 't leuk vinden om hem in het Engels te lezen? (Wat ik vaak mooier vind:p)? Let me know, want dan zet ik 'm ook op Q. ;D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Gisborne

    No, Thorin, don't die... :c
    En ik zou wel in het Engels willen lezen ^^
    Snel verder! <3333333

    1 decennium geleden
  • Kauwgomjunky

    super snel verder Xx

    1 decennium geleden
  • ToverOpa

    THRANDUIL JIJ VUILE CHERRY TOMAAT , AARDAPPEL , BANAAN , BLOEMKOOL , SPINAZIE , SPRUIT , APPEL , MANDARIJN STOOFPEER, OEKEL!!!IK HAAAT JEE THRANDUILL IK HAAAAAT JEEEEEEE!! VERVLOEK ZE EN HAAT ZE!!

    1 decennium geleden
  • Frey_

    Ahw, nu moet ik huilen, you bastard. ):

    Ik wil hem trouwens heel erg graag in het Engels lezen :Y)

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    Ik zweer het je ik ben vandaag even de minst aangename persoon om mee om te gaan op gelijk welke manier dan ook en oh ja ik heb er een zeer geldige reden voor mijn roekeloze gedrag en uitbarstingen waar ik nu even niet over wil praten maar wat ik wel willen zeggen is IK VERMOORD DIE FUCKING IODIOTE ELfEN KONING!!! THRANDUIL GAAT ER ZO AAN!!! OH EN IK ZWEER HET ALS THORIN STERFT ZAL HIJ JAREN LANG MOGEN AFZIEN? HIJ ZAL ME SMEKEN DAT IK HEM DOOD! Haha oh maar zo makkelijk wordt het niet, nee, nee ons lieve elfen koning dacht dat elfen onsterfelijk waren! Oh ja?! hij zal verdomme geweten hebben wat voor vloek onsterfelijkheid is! HA!

    And no I don't regret this, now i'm going to the misty mountains to find Smeagol is you'll excuse me! Smeagol solves everything! He just eats it!
    *POEF* problem solved!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen