Naam: Wyatt
Leeftijd: 24
Verjaardag: Hij heeft besloten om op 21 juli jarig te zijn. Hij moet rond die datum geboren zijn.
Geslacht: Man
Familie: Hij leeft over het algemeen alleen. Hij heeft wel zo'n vijftig broers en zussen, maar die ziet hij vrijwel nooit. Ze zijn ook niet allemaal meer in leven.
Relatie: Hij heeft vele relaties gehad. De langste was met Allie en daarna is hij heel lang verliefd geweest op Cordelia. Hij heeft nu een relatie met Athiabbe.
Soort wezen: Een waternimf. Ze zijn onweerstaanbaar voor mensen en leven in wateren in de buurt van vuurtorens, waar ze schippers afleiden met hun uiterlijk en stem. Ze zijn onsterfelijk, tot ze trouwen met een mens en een kind verwekken, of er een baren. Daarna worden ze ouder en sterven ze. Ze kunnen mensen en andere niet-waterwezens de mogelijkheid om te ademen ontnemen.
Nationaliteit: Heeft hij niet. Hij spreekt Engels, Frans, Fins, Portugees, Spaans en Arabisch.
Karaktereigenschappen: Zorgzaam, moedig, sterk, humoristisch, oplettend, zwijgzaam
Vroegere reden naar het Instituut: Hij deed het voor Cordelia. Ze werden goede vrienden, waardoor hij besloot om langer op één plaats te blijven dan hij normaal deed. Hij heeft de school echter nooit afgemaakt en is tussendoor ook vaak weggeweest.
Overige bijzonderheden: Niets.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen