Bohemian, ontzettend bedankt voor je trouwe reactie na elk stuk! En eventuele meelezers, ook bedankt voor jullie aandacht. Ik hoop dat jullie van het verhaal hebben genoten en zowel tips als feedback zijn van harte welkom. :) Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Sneeuwwitje_

    Heel origineel! :D Ik had de eerste drie hoofdstukjes gelezen en toen ben ik even naar het einde gegaan (dat doe ik soms). Ik snapte er niks van haha, maar je hebt alles zo goed uitgewerkt! Echt een ontzettend goed verhaal. :) Liefs.

    9 jaar geleden
  • SonOfGondor

    Wow, die zag ik niet aankomen...
    Dit is geloof ik mijn eerste reactie, maar ik wilde even zeggen dat ik je verhaal echt geweldig vond. Ik lees eigenlijk nooit deze soort verhalen, maar dit heeft me echt weten te boeien! Geweldig gedaan! :)

    1 decennium geleden
  • Bohemian

    Ik heb echt genoten van dit verhaal.
    Het is zo mooi opgebouwd met onverwachtse wendingen en intrige.
    Het is een beetje een naar einde, maar eigenlijk past het perfect bij het verhaal.

    Echt perfect gedaan (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen