1e plek:
freestyle
2e plek:
Gwaihir
3e plek:
Elvenking


Gefeliciteerd! Jullie ontvangen jullie prijs zo spoedig mogelijk.


Wij willen jullie allen bedanken voor jullie deelname aan deze wedstrijd. Jullie hebben je verdiept in schoonheid en geprobeerd om verder te kijken dan de basale schoonheid. Het viel ons op dat velen van jullie schoonheid beschrijven als iets dat achter het uiterlijk ligt verschuilt, daarbij ontkennend dat uiterlijke schoonheid ook bestaat. Terwijl uiterlijke schoonheid datgene is wat wij het eerst opmerken en vervolgens proberen we te definiëren waarom juist dat schoonheid is en ontleden we deze. Desondanks werden we wel geïnspireerd door jullie inzendingen en heeft het ons ook weer opnieuw aangezet tot het nadenken over schoonheid en hoe deze visie verschilt per persoon.

Reageer (4)

  • Avarosa

    Het is jammer, maar jullie drie verdienen het wel. Waren mooie inzendingen. Enkel die van Gwaihir zal ik later nog eens moeten bekijken, want ik kon hem nu niet goed lezen.

    1 decennium geleden
  • Aldea

    Ik ben het echt mee eens dat freestyle het eerste plek echt heeft verdient. Gefeliciteerd :'D

    1 decennium geleden
  • Folklore

    Heb je echt verdient, Freestyle! ^^ Jou inzending, maar ook die van Elvenking zetten me echt aan het denken.

    En ook al deed ik het niet voor een prijs, het is leuk om in het rijtje te staan. Had ik niet verwacht! Bedankt!! c:

    1 decennium geleden
  • freestyle

    Wauw, oh mijn god, eerste? Die had ik écht niet aan zien komen! Heel erg bedankt!! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen